AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Hei, Jeg skal opprette en blogg med Google Analytics. Forutsetningene var at jeg hadde en Google-konto og lastet det ned via Google Tag Manager. Nå når jeg i ettertid skal søke opp bloggens nettadresse, står det at den ikke eksisterer. Hvor vanskelig er det å opprette blogg? NB: Dette er i skolesammenheng, derfor jeg ikke bare kjøper et eget domene eller går på blogg.no Anonymkode: 22f1e...c80
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #2 Skrevet 23. desember 2017 Blogg med Google Analytics? Tror du har misforstått hva Analytics er. Anonymkode: 3fee5...028 2
Uni Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Du kan ikke lage blogg med Analytics. Du kan ikke laste ned Analytics eller software med Tag Manager. Tag Manager er til å håndtere "tags" på forskjellige websider du allerede har opprettet, og Analytics er til å overvåke trafikken på nevnte websider med tags.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Det står jo ordrett: ''Last ned Google Analytics via Google Tag Manager''. Anonymkode: 22f1e...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå