Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer det litt men vet ikke helt om jeg tør 

Anonymkode: 1a1ad...171

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det, men så har folk ulik smerteterskel.

Anonymkode: 0ae36...0de

Skrevet

Nei, men jeg gjør mine forberedelser først. Skrubber området mens jeg dusjer, smører med fuktighetskrem, trimmer busken om den er for lang (unngår lugging) og tar 1 Paracet før jeg gjennomfører voksen.

Anonymkode: d43f5...e90

Gjest A National Acrobat
Skrevet

Nei, jeg har gjort det i mange år. Jeg bryr meg ikke. Det er litt ubehagelig. Men vondt? Nei! 

Skrevet

Ja ganske jævlig, men det er over på 3 sekunder. Det er egentlig mest irriterende hvis man går med stram truse og bukse samme dagen og dagen etter, det blir sårt, så husk å bruk joggebukse og truseløs første 24 timer etter!

Anonymkode: 2b68e...60b

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du vurderer å bruke penger på sånt tull. Det er jo mye finere med litt hår.

Anonymkode: 2d80e...682

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja ganske jævlig, men det er over på 3 sekunder. Det er egentlig mest irriterende hvis man går med stram truse og bukse samme dagen og dagen etter, det blir sårt, så husk å bruk joggebukse og truseløs første 24 timer etter!

Anonymkode: 2b68e...60b

Det tar fort 3 kvarter, men det er ikke vondt etter man har rivd av stripsen.

Anonymkode: c0037...386

Skrevet

Kommer an på smerteterskelem din det. Jeg synes det går helt fint, litt smertefullt akkurat på venusberget, men smerten varer jo i to sek så det er overkommelig. Verdt smerten!

Anonymkode: a52ab...aac

Skrevet

Første gang var jævlig vondt. Såpass at jeg ble svimmel og måtte be om en pause. :P

Neste gang var mye bedre. 

Skrevet

Synes første gang var vondt. Etter det bare ubehagelig. Men nå har jeg begynt å vokse selv hjemme. Det er billigst. 

Anonymkode: 579ea...dd0

Skrevet

ikke direkte vondt men litt ubehagelig. verdt smerten :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...