Gå til innhold

Hvordan funker Tile Mate? Vil gjemme vekk en julegave ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med det er flere her inne som har Tile Mate keyfinder og jeg ønsker å finne ut av følgende:

Kan jeg pakke inn en Tile Mate i julegave for litt senere på kvelden opplyse om at selve chip´en/brikken ligger gjemt et annet sted slik at vedkommende må finne den? Eller må mottaker av Tile Mate´n ha brikken tilgjengelig første gang han kobler opp app´en? Skulle så gjerne gitt kun Tile Mate-pakken under treet og gjemme selve hovedgaven et helt annet sted (jada, selvsagt innenfor få meters rekkevidde). Hva mener dere? Hvordan kan jeg gjøre dette?

Jeg kjøpte Tile Mate i dag, men skjønner jeg kanskje heller burde kjøpt Chipolo da denne bare kan trykkes på i ene enden, så lager brikken lyd. Altså to enheter i Chipolo-pakken mot Tile Mate sin ene - eller har også Tile Mate en sånn funksjon at man har en del man bare kan trykke på for å avgi lyd? Var den trykkegreia jeg ville lagt i esken under treet i så tilfelle...

Anonymkode: 47ab2...68e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bumper denne da det haster litt med svar...

Skrevet

Bumper igjen - haster veldig nå...

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk. Er ikke særlig kompetent teknisk, men har nå klart å installere app på min tlf og brikken er pakket inn i annen pakke og blir gjemt annet sted i huset. Så får jeg slette app´en etterpå og la han laste opp brikken til sin tlf. Tror det blir bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...