AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Del Skrevet 22. desember 2017 Hei. Jeg er en mann opp i 20 årene, jeg har alltid jobbet. studert og gjør mye i livet mitt, men er dessverre en alone wolf, selv om jeg er veldig flink sosialt. Jeg føler meg ofte alene, men er veldig flink til å støtte meg selv opp da. Så jeg tenker å møte nye folk og få nye venner. Jeg har prøvd sånn fac2fac med folk, det funker det å, men ønsker å prøve nett, derfor lurer jeg på om noen som vet om noe nettsted der man kan møte folk, ble kjent med de og møtes på fritiden osv? ER fra Oslo Anonymkode: f72f1...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Del Skrevet 22. desember 2017 Mange å bli kjent med her på KG, om du vil møte de i den virkelige verden er nok en annen sak Anonymkode: 28631...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Del Skrevet 22. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange å bli kjent med her på KG, om du vil møte de i den virkelige verden er nok en annen sak Anonymkode: 28631...34c KG her liksom! Hvordan? Hvorfor er det en annen sak Anonymkode: f72f1...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 23. desember 2017 #4 Del Skrevet 23. desember 2017 På 22.12.2017 den 21.50, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er en mann opp i 20 årene, jeg har alltid jobbet. studert og gjør mye i livet mitt, men er dessverre en alone wolf, selv om jeg er veldig flink sosialt. Jeg føler meg ofte alene, men er veldig flink til å støtte meg selv opp da. Så jeg tenker å møte nye folk og få nye venner. Jeg har prøvd sånn fac2fac med folk, det funker det å, men ønsker å prøve nett, derfor lurer jeg på om noen som vet om noe nettsted der man kan møte folk, ble kjent med de og møtes på fritiden osv? ER fra Oslo Anonymkode: f72f1...8ab Bli med på en singeltur gjennom DNT. Ikke alle finner kjæreste men venner vil du uansett få:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå