Gå til innhold

Ønsker nye venner! Noe tips!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en mann opp i 20 årene, jeg har alltid jobbet. studert og gjør mye i livet mitt, men er dessverre en alone wolf, selv om jeg er veldig flink sosialt. Jeg føler meg ofte alene, men er veldig flink til å støtte meg selv opp da. Så jeg tenker å møte nye folk og få nye venner. Jeg har prøvd sånn fac2fac med folk, det funker det å, men ønsker å prøve nett, derfor lurer jeg på om noen som vet om noe nettsted der man kan møte folk, ble kjent med de og møtes på fritiden osv? 

ER fra Oslo :)

Anonymkode: f72f1...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange å bli kjent med her på KG, om du vil møte de i den virkelige verden er nok en annen sak :P     

Anonymkode: 28631...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange å bli kjent med her på KG, om du vil møte de i den virkelige verden er nok en annen sak :P     

Anonymkode: 28631...34c

KG her liksom! Hvordan? Hvorfor er det en annen sak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2017 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er en mann opp i 20 årene, jeg har alltid jobbet. studert og gjør mye i livet mitt, men er dessverre en alone wolf, selv om jeg er veldig flink sosialt. Jeg føler meg ofte alene, men er veldig flink til å støtte meg selv opp da. Så jeg tenker å møte nye folk og få nye venner. Jeg har prøvd sånn fac2fac med folk, det funker det å, men ønsker å prøve nett, derfor lurer jeg på om noen som vet om noe nettsted der man kan møte folk, ble kjent med de og møtes på fritiden osv? 

ER fra Oslo :)

Bli med på en singeltur gjennom DNT. Ikke alle finner kjæreste men venner vil du uansett få:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...