AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Skal melde meg på ekstra emner denne våren, men finner ikke ut når undervisningen er. For alle de aktuelle emnene står alle ukedager oppført, og det er neppe undervisning hver dag da disse emnene er på 7,5 stp. Noen måte jeg kan finne ut dette på uten å må vente til etter nyttår for å ta kontakt med ansvarlig? Har snakket med veilederne men de visste ikke noe om timeplanene. Anonymkode: 5642d...f40
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 Ligger det ikke ute sånn timeplan på nett? Mulig du må inn på innsiden. Anonymkode: 90c01...5cf
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 Det står på siden til hvert enkelt emne. Der står det eksamensdato og timeplan. Hvilke emner tenker du på? Anonymkode: 5ea50...3bb
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 Hm tror det er fordi det er mange forskjellige studieretninger som tar de emnene jeg ser på. Får ta kontakt med de over jul igjen, har sett på emnenes sider på ntnu sin side, men på innsida/blackboard har jeg ikke tilgang. Det er vel lite sannsynlig at et emne på 7,5 stp går fra 8:15-16:00 hver eneste dag med obligatorisk undervisning? (Realfag, IT fag) Anonymkode: 5642d...f40
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #6 Skrevet 22. desember 2017 Hvilke emner lurer du på? Vet du emnekoden kan du søke på den, f.eks NTNU psy1012. Så trykker du på timeplan and there it is. De 7,5-emnene jeg tar har 2 eller 3t forelesning pr.uke. Anonymkode: 5ea50...3bb
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #7 Skrevet 22. desember 2017 Takk for svar Jeg vet ikke emnekoden, hva som helst innen IT eller matematikk som går på mandag/tirsdag, som ikke har krav til forkunnskap (så har sett en del på førsteårsemner, men de går som regel på høst da). Gløshaugen eller kalvskinnet er å foretrekke. 5 poeng er også greit, har en kjedelig vår i møte på mitt eget studie så tenkte det kunne være spennende å ta noe utenom men ikke så lett å bli klok på de timeplanene. Anonymkode: 5642d...f40
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #8 Skrevet 22. desember 2017 Hvilket fakultet dreier det seg om? Det er jo et nytt timeplansystem for NTNU (TP), og for enkelte fakulteter er det videre en midlertidig timeplanløsning. Jeg tror ikke noe av det krever innlogging, muligens bare som NTNU-student. Man kan se på alle timeplaner uten å være registrert i emnet. Her er linken til TP i hvert fall: https://tp.uio.no/ntnu/timeplan/emner.php Jeg bruker en midlertidig løsning, så jeg er ikke så godt rustet når det kommer til denne siden. Mine emner har blant annet ikke noe innhold på denne siden. Dersom det ikke dukker noe opp når du søker det opp anbefaler jeg deg at du søker på fakultetet det dreier seg om samt timeplan. Det står gjerne litt om overgangsløsninger for timeplan på innsida. Anonymkode: 7a1fb...669
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #9 Skrevet 22. desember 2017 Tusen takk for link! Aldri sett den siden før så det hjelper mye, mange av emnene innen IT og matematikk er der iallefall så nå skal jeg klare å finne noe Anonymkode: 5642d...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå