AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Er det vanskelig å få et høyt snitt på påbygg? Hørt at det er mye teori og at det er viktigere å være selvstendig. Anonymkode: a14f8...5b1
Gjøksuppe Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det vanskelig å få et høyt snitt på påbygg? Hørt at det er mye teori og at det er viktigere å være selvstendig. Anonymkode: a14f8...5b1 Veldig individuelt, men generelt sett ikke spesielt vanskelig. Hva har du tatt fra før?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 Syntes det er så sykt oppskrytt hvor hardt det er. Jobb jevnt og trutt med fagene så går det helt fint. Det året var det beste året mitt på vgs og om du ikke finner fag spennende så lat som hvertfall, du får neppe god karakter i historie eller norsk muntlig om du sitter på pcen hele timen. Anonymkode: db159...42d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 Grunnen til at mange på påbygg får dårlige karakterer er fordi de egentlig gikk yrkesfag, men så likte de ikke det eller fikk ikke lærlingplass og går derfor påbygg bare for å gjøre noe. Og de er derfor langt i fra motivert til å gidde å prøve å gjøre det bra. Dette er min erfaring, og jeg tror nok det er sånn flere steder. Dersom man er motivert og enten smart eller villig til å gjøre en innsats så er det ikke noe problem å få gode karakterer. Anonymkode: 2f0be...469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå