AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Ja, navnene på eksens barn (som han har fått flere år etter han bodde sammen med meg) kom opp som spørsmål i søknaden fra lånekassen. Hvordan i allverden har de det fra, det er vel ingen som forsørger eksens nye barn!? Hvorfor har de ikke bedre oversikt, jeg er jo ikke registrert som deres mor, så hvorfor dukker navnene på eksen min sine barn som han har med sin samboer opp i mitt søknadskjema? Kan jeg huke av og få forsørgerstipend for eksens barn eller hva? Anonymkode: 24692...024 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Du svarer selvsagt at du ikke har noe med mannen eller barna å gjøre. Ikke lur til deg ekstra penger, det kommer du til å få svi for en vakker dag. Anonymkode: 70383...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 Har han skrevet deg som forsørger? Det skurrer veldig at Lånekassen vet denne typen informasjon, ettersom de skal bare ta utfra skatteetaten for personlige opplysninger. Anonymkode: 9fc2a...471 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #4 Skrevet 23. desember 2017 Har du sjekket at du oppdatert profilen på din side hos Lånekassen (og ikke står oppført den gamle adressen som du hadde da du bodde med eksen)? Eller hvis din eks. fortsatt har deg oppført som samboer i sin profil hos Lånekassen eller noe? Anonymkode: 2023f...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå