Gå til innhold

"Tid for hjem"-damen har en fortid

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Visste du at hun var kjent for helt andre ting enn å pusse opp? Jeg har til og med vært på konsert og personlig
hilst på og snakket med henne. :nigo: Det artige med gjensynet her er at...det er liksom feil folk hun har med seg;
jeg vil se gutta som hun pusser opp med i dette bandet hennes. Er så vant til å se henne og den lystige tv-gjengen. 
Noen andre som kjenner til gruppa "Secret Mission" fra før av her inne? Reaksjoner på musikken eller noe som helst? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Visste du at hun var kjent for helt andre ting enn å pusse opp? Jeg har til og med vært på konsert og personlig
hilst på og snakket med henne. :nigo: Det artige med gjensynet her er at...det er liksom feil folk hun har med seg;
jeg vil se gutta som hun pusser opp med i dette bandet hennes. Er så vant til å se henne og den lystige tv-gjengen. 
Noen andre som kjenner til gruppa "Secret Mission" fra før av her inne? Reaksjoner på musikken eller noe som helst? 

Noen av oss har blitt kjent med Kjersti Bergersen både som musikker og sist men ikke minst via lokaltv på vestlandet. 

Kjersti er en fantastisk kvinne med mange jern i ilden eller lapper under symaskinen, om du vil. :tommelopp:

Anonymkode: d7aee...849

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med velkommen etter....AB 566? Folk som bor på andre kanter av landet ser ikke det vestlendingene kanskje ser på tv og leser i næraviser. Jeg ville bare presentere litt for dem som ikke visste det fra før av. Jeg har kjent til og likt hennes musikalske talent lenge. Virker veldig kreativ og trivelig syns jeg. I tillegg har hun særpreg i stemmen som jeg gjerne skulle ha hørt mere av. At hun har et godt forhold til kamera er også sant. Har hun kanskje bandvirksomhet i det stille som vi andre ikke har fått med oss i nyere tid?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg husker henne best som, er programleder for et film-program, Filmguiden, hver søndag på TV2, kort tid etter at TV2 kom på luften. Var vel filmanmeldelser og intervjuer med filmstjerner og denslags. Og plutselig rett til oppussing i stedet, snodig overgang :)

Endret av JackIost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame med mange talenter og et rikt utvalg av jern i ilden altså. Jeg benytter anledningen til å sende
en "Riktig god Jul & Godt nytt" år fra meg til henne hvis hun er her. Jooda, klart at hun smugtitter her inne! :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg kjente henne fra musikken lenge før jeg så henne på tv - bl.a. fra bandet "Ken-Dang".

Men: jeg hørte en ungdom si: Han der Jo Nesbø spilte i band han før. Så rart. 

(OG så blir jeg minnet om reklamen: Mann peker på Ringenes Herre bok i bohandel og utbryter: "Næh, nå har'em jaggu laga bok av Ringenes Herre også nå".)

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh...."Ken Dang" var et hørt men glemt navn fra fortiden. Kan ikke huske noe musikk og måtte lete litt. Her: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det visste jeg ikke. Har bare sett henne på et hageprogram som hun ledet i TV2 og tid for mat som hun hadde sammen med Trond Moi før hun endte opp med Tid for hjem. Det verste var at hun gjorde det veldig bra i alle programmene, faktisk veldig interessant å høre på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, makkapakka skrev:

Det visste jeg ikke. Har bare sett henne på et hageprogram som hun ledet i TV2 og tid for mat som hun hadde sammen med Trond Moi før hun endte opp med Tid for hjem. Det verste var at hun gjorde det veldig bra i alle programmene, faktisk veldig interessant å høre på henne. 

Det verste? Hva som er så ille med det? Hun har åpenbart peiling på det meste. Sang, film, mat, oppussing. En hederskvinne, enkelt og greit!

Anonymkode: f7f63...006

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle har en fortid. Ellers hadde vi ikke levd

Anonymkode: 262ad...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette visste jeg ikke, men nå er jo jeg ganske ung da (22 i år). Kjennner hun best fra Tid for hjem :P

Anonymkode: 7789d...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det matprogrammet med Moi hadde jeg glemt. Husker ikke maten spesielt, men kom på at jeg den gang syns deres  "humoristiske tone" var over grensen for flørt for min del. Kanskje det var Moi som hadde den tonen ved seg, for han har vært i en annen serie også og der var det fire kokker som laget mat til og for hverandre (hva heter nå den serien igjen da?) etter tur, hjemme hos hverandre og kamera fulgte med. Jeg syns de hadde en humor som stadig beveget seg over kanten og ble seksuell. Det ble pute-tv for min del. Jaja...dagens digresjon er et faktum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde faktisk aldri hørt om denne damen før nå!

:bond:

Anonymkode: 56b20...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...