Gå til innhold

Skjønner ikke noe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en fyr for 5mnd siden.. eller datet og datet.. for en uke siden ville han være med meg og ligge med meg.. i dag så jeg han gikk med ei dame han hang med for ikke så lenge siden i butikken han VET jeg jobber i, i går møtte jeg på broren og han nistirret meg i øynene i kassa hele tiden. Hvordan kan de holde på så fort også vise seg i offentligheten etter 1-2 uker? Eller kan det hende han har pult på andre mens han har holdt på med henne? Isåfall så er det både bedritent mot meg og henne.. det aller verste er vel at han har invitert meg hjem til han så jeg tror ikke han kan ha holdt på med henne lenge da, hvem inviterer damer hjem til seg om man holder på med noen(i foreldrene sine hus).? Huff føler meg ødelagt..... fikk lyst å grine litt.. 

husker ikke så mye tidligere men kan hende jeg prøvde å avslå han tidligere. Eller så er det bare ei i familien eller venninne. Ikke vet jeg. 

Anonymkode: 98290...529

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså møtte broren i går, og han må vel ha sett at jeg så sjokkerende ut. 

I dag kom han jeg "datet" i butikken med ei dame. 

Skrevet

Jo noen er sånn at de puler/vil pule på flere samtidig

Anonymkode: 2f189...cb6

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo noen er sånn at de puler/vil pule på flere samtidig

Men han vil jo tydeligvis noe seriøst med henne når han går rundt med henne på butikken? 

Skrevet

Du får spørre rett ut om han holder på med flere enn deg. Sier han ja så er det vel best at du dumper han.

Skrevet
13 minutter siden, yeans skrev:

Du får spørre rett ut om han holder på med flere enn deg. Sier han ja så er det vel best at du dumper han.

Han har ikke noe forpliktelde til meg, vi datet bare, vil ikke kalle det å holde på egentlig pga det var en ukes mellomrom mellom hver gang.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han vil jo tydeligvis noe seriøst med henne når han går rundt med henne på butikken? 

Det må ikke nødvendigvis bety det men kan også bety det, hvertfall hvis de leide hender. Men kan godt være at hvis det kom en annen dame han sjonglerte med eller ville holde på hadde han latt som at hun jenta han gikk med bare var en venninde. Ja noen menn er drittsekker 

Skrevet

Det du skulle gjort var å kommentere meldingen han sendte deg en uke før om å ha sex foran hun andre jenta. Så hun hadde spurt han hva det dreide seg om og skjønt at han var en sånn player 

Skrevet

Kan man ikke gå på butikken med det motsatte kjønn uten at folk skal tro man ligger med hverandre?

Anonymkode: ebcf3...9b9

Skrevet
På 22.12.2017 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Det må ikke nødvendigvis bety det men kan også bety det, hvertfall hvis de leide hender. Men kan godt være at hvis det kom en annen dame han sjonglerte med eller ville holde på hadde han latt som at hun jenta han gikk med bare var en venninde. Ja noen menn er drittsekker 

De leide ikke hender. Han gikk foran henne og hun gikk etter som en katt. Altså som om de skulle vært sammen i mange mnd. Så de må vel ha kjent hverandre lenge vil jeg tro, så kan vel være venninne også, idk.. Når man har nylig blitt kjent med hverandre så går man vel ikke etterhverandre sånn i farta, trodde jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...