AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Jeg blir 27 i 2018. Jeg har aldri hatt noen kjæreste, men forelsket ja, det har jeg vært. Men det klaffet ikke pga aldersforskjell da jeg var svært ung, en var rusmisbruker og han siste ble jeg nesten sammen med men jeg mistet følelsene, og det gjorde han og da han ble sammen med en annen....vi er fremdeles venner. Jeg har en jobb hvor jeg reiser veldig mye, så jeg er ikke så ofte i Norge. Men jeg vurderer å flytte tilbake ti Oslo, bo fast slik at sjansen blir større for å treffe en norsk fyr. Men foreløpig har jeg ikke møtt noen i Norge som jeg falt for, som er SINGEL og som jeg blir forelsket i.. Jeg blir litt stresset med tanke på at dette er en alder der mange får barn, så jeg blir mer redd for at han jeg blir forelsket i, i fremtiden skal ha familie og barn, og jeg vil ikke bli homewrecker, vil heller ikke ha bonusbarn :/ Jeg kune tenkt meg en kjæreste, men som ikke vil ha barn. Jeg har blitt svært betatt av en i utalndet, men det virker som det dessverre ønskes barn fra den kanten, ila tiden. Det hører liksom med til kulturen hans. Og skal jeg få barn i utlandet, må jeg lære nytt språk, barnet får forskjellige kulturer osv. Hvor kan man treffe noen rundt siin egen alder, som ikke vil ha barn, som man har følelser for?? Det sies at den dukker opp når du minst venter det..men føles vanskeligere med alderen. Anonymkode: 1bfb8...14e 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Kanskje det handler mest om at du har for høye forventninger til å få følelser med en gang. Kanskje du først gir dem en sjanse. For øvrig vil så og si alle menn i Norge ha barn og, så barn kommer du sannsynligvis ikke unda. Anonymkode: 17270...c96 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det handler mest om at du har for høye forventninger til å få følelser med en gang. Kanskje du først gir dem en sjanse. For øvrig vil så og si alle menn i Norge ha barn og, så barn kommer du sannsynligvis ikke unda. Anonymkode: 17270...c96 Følelser har kommet med en gang de fleste ganger. En gang kom de etter flere år med bekjentskap. Anonymkode: 1bfb8...14e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 Siden du ikke ønsker barn, har du jo absolutt ikke dårlig tid:) Men hvis du ønsker deg kjæreste, er det viktig å gjøre seg tilgjengelig. At du er i situasjoner hvor du møter menn og har et åpent sinn. Vet om mange som sier at de vil ha kjæreste, men tar seg ikke tid til å bli kjent med menn og egentlig ikke vil ta seg tid til å ha kjæreste. Dersom du alltid forelsker deg i opptatte menn, ville jeg gått litt i meg selv om hva det egentlig er som fører til tiltrekningen. For noen er det «trygt» å være forelsket i noen de ikke kan få. For andre er det jakten på det «forbudte». Ellers er mitt råd, ikke stress du har god tid:) Anonymkode: d584c...b04
Veslemøy22 Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 I disse karrieretider tror jeg det er mange av oss 👩🏼🌾
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #6 Skrevet 22. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Siden du ikke ønsker barn, har du jo absolutt ikke dårlig tid:) Men hvis du ønsker deg kjæreste, er det viktig å gjøre seg tilgjengelig. At du er i situasjoner hvor du møter menn og har et åpent sinn. Vet om mange som sier at de vil ha kjæreste, men tar seg ikke tid til å bli kjent med menn og egentlig ikke vil ta seg tid til å ha kjæreste. Dersom du alltid forelsker deg i opptatte menn, ville jeg gått litt i meg selv om hva det egentlig er som fører til tiltrekningen. For noen er det «trygt» å være forelsket i noen de ikke kan få. For andre er det jakten på det «forbudte». Ellers er mitt råd, ikke stress du har god tid:) Anonymkode: d584c...b04 Takk for svar. Jeg forelsker meg aldri i opptatte menn. Jeg har ikke gjort det enda i hverttfall. En mann få føles noenlunde tilgjengelig for at jeg skal få et øye til ham. Jeg merker når jeg leser her at jeg ikke kjenner meg selv noe godt på dette området. Jeg vet ikke om jeg bare vil ha jakten, det er mulig, for jeg kan savne at mitt crush skriver til meg mer, få litt abstinenser etter oppmerksomheten hans, mens jeg blir glad og lettet når han tar kontakt. Og jo, jeg kan kjenne meg igjen i at det er trygt å forelske seg i noen som er "forbudt", fordi da kan jeg ikke prøve meg likevel og derfor ikke bli avvist. Men jeg vil ikke få tittel som "homewrecker", så opptatte menn står ikke på min liste Men mennene jeg har hatt følelser for hittil har jeg vært nær, men det har alltid vært noe som har ødelagt for et forhold. Da han ene hadde noen veldig store problemer og prøvde på selvmord. Han er singel den dag i dag og har aldri hatt kjæreste., tviler på at han noen gang får. Så crushet jeg på en gift mann, men følelsene var så svake likevel at det ikke var trist. Og det var trygt å like en gift mann, netopp fordi jeg ikke kunne avvises siden jeg aldri ville prøve meg. Så i en kompis som jeg hadde kjent i mange år. Jeg sørget mye under den tiden for jeg var redd for at om jeg prøvde noe så ville jeg ødelegge vennskapet om han ikke følte det samme. Etter 3 år med masse tid sammen så viste handlingene hans at han føle det samme, men jeg mistet dem, men ville jobbe med dem for jeg var bestemt på at han var det beste jeg kunne få. Og han er en veldig bra mann, men har dame nå. Vi er fremdeles vener og dama hans vet at vi har god kontakt. Har møtt henne også. Ingen sjalusi her. Nå er jeg forelsket i en som ikke bor i Norge, og dette gjør det svært vanskelig. Jeg går med et håp inni meg om at han vil ta initaitiv til å bsøke meg i Norge, men med all reisingen så kan ting bli vanskelig her og... Anonymkode: 1bfb8...14e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #7 Skrevet 22. desember 2017 Kjenner meg igjen... så lei dating og alt spill selv om jeg egentlig akkurat har begynt. Menn er hyggelige og alt sånt men det forventes sex før man får sagt hei. Gidder liksom ikke høvle over x-antall karer før man finner en bra. Liker å holde meg til en men det er jo et sjansespill! Hva hvis det ryker og man da har sløst bort masse tid! Anonymkode: 6d197...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #8 Skrevet 22. desember 2017 Denne tråden har identisk problemstilling som en for to uker siden. Anbefaler deg å bla noen sider bakover i forumet. Vil du ha kjæreste fra nord afrika flytt dit. Mange fine menn i norge som ikke er tatt enda, men bra at du er bevisst på å ikke ville være en homewrecker. Hold igjen følelser før det blir seriøst og du har datet en mann lenge så slipper du å bli såra. 26 er ikke gammelt, om noen år kommer du til å ha kjæreste og tenke at det var nesten humoristisk at du var så redd for å ikke få det noen gang nå når du var yngre Anonymkode: dda25...b23
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #9 Skrevet 22. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden har identisk problemstilling som en for to uker siden. Anbefaler deg å bla noen sider bakover i forumet. Vil du ha kjæreste fra nord afrika flytt dit. Mange fine menn i norge som ikke er tatt enda, men bra at du er bevisst på å ikke ville være en homewrecker. Hold igjen følelser før det blir seriøst og du har datet en mann lenge så slipper du å bli såra. 26 er ikke gammelt, om noen år kommer du til å ha kjæreste og tenke at det var nesten humoristisk at du var så redd for å ikke få det noen gang nå når du var yngre Anonymkode: dda25...b23 Nord-Afrika? Omskjært OG muslim? Det er vel mer for spesielt interesserte, kjenner ingen damer som vil ha det. Anonymkode: 284c7...f11
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #10 Skrevet 22. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nord-Afrika? Omskjært OG muslim? Det er vel mer for spesielt interesserte, kjenner ingen damer som vil ha det. Anonymkode: 284c7...f11 Jeg har ikke laget noen tråd om menn fra nord Afrika. Muslim er ikke noe problem så lenge vi deler verdier. Vil ikke at mitt barn skal omskjæres nei. Har aldri hatt en greie med muslimer, men følelser for 1. Anonymkode: 1bfb8...14e
Lee Jones Skrevet 22. desember 2017 #11 Skrevet 22. desember 2017 Tviler på at kjærlighet er som i eventyr. Med det tenker jeg storforelskelse og perfekt kjemi. Du må rett og slett sikte lavere og kontakte dem som du ikke synes er noe attraktive. Et tips er å drite i menn og leve ditt eget liv. Fokuser på deg selv og at du skal leve et godt liv alene. Tenk at du skal leve alene resten av livet og det er bare en bonus om du finner en sjelsvenn en gang i fremtiden. Tviler på at du blir noe mer lykkelig i et forhold om du ikke klarer å trives som singel heller. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #12 Skrevet 22. desember 2017 20 minutter siden, Lee Jones skrev: Tviler på at kjærlighet er som i eventyr. Med det tenker jeg storforelskelse og perfekt kjemi. Du må rett og slett sikte lavere og kontakte dem som du ikke synes er noe attraktive. Et tips er å drite i menn og leve ditt eget liv. Fokuser på deg selv og at du skal leve et godt liv alene. Tenk at du skal leve alene resten av livet og det er bare en bonus om du finner en sjelsvenn en gang i fremtiden. Tviler på at du blir noe mer lykkelig i et forhold om du ikke klarer å trives som singel heller. Hva mener du med å sikte lavere og hva vet du om at jeg sikter høyt? Og hva er høyt for deg? Jeg fikk følelser for en jeg ikke la merke til ved første øyeblikket. Men det er andre ting som kommer i veien. Anonymkode: 1bfb8...14e
Lee Jones Skrevet 22. desember 2017 #13 Skrevet 22. desember 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med å sikte lavere og hva vet du om at jeg sikter høyt? Og hva er høyt for deg? Jeg fikk følelser for en jeg ikke la merke til ved første øyeblikket. Men det er andre ting som kommer i veien. Anonymkode: 1bfb8...14e Med å sikte lavere mener jeg som dette. Sikt etter dem som du ikke legger merke til og dem som du synes er litt uattraktive. Endret 22. desember 2017 av Lee Jones
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #14 Skrevet 22. desember 2017 1 time siden, Lee Jones skrev: Tviler på at kjærlighet er som i eventyr. Med det tenker jeg storforelskelse og perfekt kjemi. Du må rett og slett sikte lavere og kontakte dem som du ikke synes er noe attraktive. Et tips er å drite i menn og leve ditt eget liv. Fokuser på deg selv og at du skal leve et godt liv alene. Tenk at du skal leve alene resten av livet og det er bare en bonus om du finner en sjelsvenn en gang i fremtiden. Tviler på at du blir noe mer lykkelig i et forhold om du ikke klarer å trives som singel heller. Jeg syns det er litt viktig med den stormforelskelsen jeg da:) Har vært gift med mannen min i 10år, og elsker han. Og det er godt å huske tilbake til denne intense perioden i starten av vårt forhold. Tror ikke jeg hadde klart å bli sammen med en jeg ikke var skikkelig forelsket i. Anonymkode: d584c...b04 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #15 Skrevet 22. desember 2017 2 timer siden, Lee Jones skrev: Med å sikte lavere mener jeg som dette. Sikt etter dem som du ikke legger merke til og dem som du synes er litt uattraktive. Det høres ikke så koselig ut da.. man vil jo ha en mann som det frister å sutte på tissen til lissom. Anonymkode: 284c7...f11 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #16 Skrevet 22. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke laget noen tråd om menn fra nord Afrika. Muslim er ikke noe problem så lenge vi deler verdier. Vil ikke at mitt barn skal omskjæres nei. Har aldri hatt en greie med muslimer, men følelser for 1. Anonymkode: 1bfb8...14e Nei men det var en som sa du kunne reise dit og finne deg en i Nord-Afrika lenger opp Veldig random kommentar. Ikke noe galt med nordafrikanere, men man må jo ha noe til felles da. Anonymkode: 284c7...f11
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #17 Skrevet 3. januar 2018 Hva er sannsynøigheten for å finne en i en som er både singel, har samme religion, tenner meg og er på samme alder? Foreløpig har jeg som skrevet i tråden forelsket meg i en opptatt fyr (ikke så trist, lot det bare gå over), så i en som jeg bare mistet følelsene for, som fant seg dame like etterpå, så ble jeg intressert i en som viser seg å være en mindre bra fyr (heldigvis glemte jeg han), nå er jeg forelsket i en som er singel og et par år eldre, men så er han muslim bosatt insitt land da! . Det neste er sikkert at jeg blir forelsket i en gift mann, eller i en som er sånn 10 år yngre!! mens "Nils" , "Stig Anders" og "Lars" som er snille menn jeg har kjent lenge, ikke blir tiltrekkende. De forfaller veldig (fester, røyker og drikker en del). En forblir en god venn, mens de to andre sitter og sender meldinger i fylla.. som keg bare finner orriterende. Anonymkode: 1bfb8...14e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #18 Skrevet 3. januar 2018 Du er bare 26. Anonymkode: 43e26...5d7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #19 Skrevet 3. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er bare 26. Anonymkode: 43e26...5d7 Er det egentlig så "bare"? Er vel mange som blir tatt i den alderen. Føler det blir vanskelig å finne noen når man kokmer i 30 årene. Anonymkode: 1bfb8...14e 1
Xcase33 Skrevet 4. januar 2018 #20 Skrevet 4. januar 2018 On 22.12.2017 at 5:13 PM, AnonymBruker said: Jeg blir 27 i 2018. Jeg har aldri hatt noen kjæreste, men forelsket ja, det har jeg vært. Men det klaffet ikke pga aldersforskjell da jeg var svært ung, en var rusmisbruker og han siste ble jeg nesten sammen med men jeg mistet følelsene, og det gjorde han og da han ble sammen med en annen....vi er fremdeles venner. Jeg har en jobb hvor jeg reiser veldig mye, så jeg er ikke så ofte i Norge. Men jeg vurderer å flytte tilbake ti Oslo, bo fast slik at sjansen blir større for å treffe en norsk fyr. Men foreløpig har jeg ikke møtt noen i Norge som jeg falt for, som er SINGEL og som jeg blir forelsket i.. Jeg blir litt stresset med tanke på at dette er en alder der mange får barn, så jeg blir mer redd for at han jeg blir forelsket i, i fremtiden skal ha familie og barn, og jeg vil ikke bli homewrecker, vil heller ikke ha bonusbarn :/ Jeg kune tenkt meg en kjæreste, men som ikke vil ha barn. Jeg har blitt svært betatt av en i utalndet, men det virker som det dessverre ønskes barn fra den kanten, ila tiden. Det hører liksom med til kulturen hans. Og skal jeg få barn i utlandet, må jeg lære nytt språk, barnet får forskjellige kulturer osv. Hvor kan man treffe noen rundt siin egen alder, som ikke vil ha barn, som man har følelser for?? Det sies at den dukker opp når du minst venter det..men føles vanskeligere med alderen. Anonymkode: 1bfb8...14e Det er enormt mange single mannfolk kontra kvinner i Norge...mange mannfolk som ikke har hatt anledningen til å få barn heller. Om de vil ha barn er jo en helt annen sak da. Likevel ikke være så kresen på alle tilbudene du får....skal være glad du er kvinnfolk og ikke mannfolk sånn sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå