Gå til innhold

Pasientreise satser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satsen er 2,30 kr pr km. Men er det for kun 1 person?  Jeg kjørte barnet mitt. Og rubrikken har ingen avkrysning for bompenger. Brukte for 300 kr i bompenger også. Noen som kan om dette. Må fylle ut papirform da barnet er mellom 12-16. Skjema var meget forandret siden sist. 

Anonymkode: b6714...98f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får bompenger og, men har ført dette på eget ark og skrevet se vedlegg i merknaderfeltet. 

Anonymkode: a2eaf...52e

Skrevet

Km satsen er for bilen, om du har fire eller ingen passasjerer med deg. Altså ikke antall hoder. Men les deg opp på kostgodtgjørelse og andre ordninger du kan kreve. 

Anonymkode: a2eaf...52e

• Liker 1
Skrevet

Ok, men er satsen pr person eller kun bilen? Synes det var så lavt.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men er satsen pr person eller kun bilen? Synes det var så lavt.

kun bilen.

Anonymkode: a34fc...7ea

Skrevet

Du kjører barnet ditt til legen, og sturer fordi staten ikke betaler deg mer for det.. mother of the year der altså

Anonymkode: 7d0d9...547

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjører barnet ditt til legen, og sturer fordi staten ikke betaler deg mer for det.. mother of the year der altså

Anonymkode: 7d0d9...547

Ja når jeg må kjøre 4 ganger i uken i over 3 mnd så blir det litt bensin og bom. Flott vi får igjen litt, men leste sats med passasjer var 4,10 kr.

Skrevet

Du får kun for en person. Uansett hvor urettferdig det måtte være

Anonymkode: 1f8cc...d1e

Skrevet

I skjemaet jeg fyller ut for hånd står det egne rubrikk for bom, ferge, osv. Jeg skriver hvor mye i bom og får det refundert. 

Anonymkode: 4661e...f80

Skrevet

Hvis du bruker korrekt skjema skal du sette en X for bompenger i riktig rubrikk og fylle ut side 2 for ledsager. 

Anonymkode: d64d6...5a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...