AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Inspirert av en annen tråd hvor det diskuteres om det er dårlig gjort å kaste julegaver. Kaster dere julegaver som ikke er riktige hverken i stil, form, farge eller smak? Julegaver som er upassende i form av alkohol, sexleketøy eller hva som helst av annet dere ikke liker. Svar ærlig nå. Kaster dere julegavene eller tas alt vare på? Anonymkode: d433f...dbd
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Selvfølgelig kastes ikke julegaver. Hvor råttent er ikke det? 7
Titania Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 Kaster ikke, og er takknemlig for alle gaver jeg får - håper det ligger en tanke bak, at det ikke bare er noe ræl folk har kjøpt for å gi vekk. MEN noen gaver passer bare ikke inn, enten det er noe spiselig jeg ikke liker, noe jeg har for mye av, klær som virkelig IKKE er meg, og slike ting. Men jeg kaster de ikke for det - jeg forsøker å bytte, gi vekk eller selge, alt etter hva det er 7
Salka Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 Nei, selvfølgelig ikke. Enig med Jerry i at det er råttent gjort. Dessuten får jeg alltid masse fint til jul, familie og venner kjenner til smaken min og kjøper ting jeg liker og ønsker meg. Får svært sjeldent noe jeg ikke liker. Sexleketøy har jeg aldri fått til jul, er vel ikke så mange som må pakke opp det foran familien vel? 1
Gjest Sugemerke Skrevet 22. desember 2017 #6 Skrevet 22. desember 2017 Er det upassende går det videre til noen andre. Alltids noen som trenger det.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #7 Skrevet 22. desember 2017 Til svarene. Selfølgelig. Anonymkode: 90059...1d1 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #8 Skrevet 22. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Til svarene. Selfølgelig. Anonymkode: 90059...1d1 samme her , sorry men jeg har ikke plass til ræl hjemme i den lilleleiligheten min.. Anonymkode: 351b2...6fe 7
madsegen Skrevet 22. desember 2017 #10 Skrevet 22. desember 2017 Ja, jeg gjør det, er begrenset på hvor mye man kan ta vare på. 1
chouette Skrevet 22. desember 2017 #11 Skrevet 22. desember 2017 (endret) Eneste jeg kan komme på har vært kremer jeg ikke tåler. Og det har skjedd to ganger, toppen. Endret 22. desember 2017 av toothfairy
funginger Skrevet 22. desember 2017 #12 Skrevet 22. desember 2017 Bytter det eller gir det bort. Har egentlig ikke opplevd å få noe som var så fælt at det måtte kastes. 4
Gjest Springfjær Skrevet 22. desember 2017 #13 Skrevet 22. desember 2017 Kremer og parfymer jeg ikke bruker, kanskje. Lar det stå på badet såppas lenge at ingen vil tenke over at det «er tomt» og blir kastet. Alkohol tar jeg vare på siden vi fort kan få besøk som liker den typen å da har vi noe å spandere. Sexleketøy har jeg aldri opplevd å få av andre enn samboer som kjenner smaken min, så det er ikke et problem.
Gjest yeans Skrevet 22. desember 2017 #15 Skrevet 22. desember 2017 Jeg kaster søppel. Selvfølgelig. Har ikke opplevd å få sexleketøy men det ville garantert havnet i søppeldunken sammen med innrøkte harry juleduker fra nille.
Mis(s)Understood Skrevet 22. desember 2017 #16 Skrevet 22. desember 2017 Så dårlig kjenner hverken min familie eller mine venner meg. Hvem i all verden er det dere får gaver fra som dere må kaste? Gaver kan gis bort, eller byttes, dersom det er noe jeg ikke kan spise eller som ikke passer. 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #17 Skrevet 22. desember 2017 Jeg gir det bort i gaver til andre igjen til bursdager og jul. Anonymkode: e9d93...d6a 1
Gjest yeans Skrevet 22. desember 2017 #18 Skrevet 22. desember 2017 4 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Så dårlig kjenner hverken min familie eller mine venner meg. Hvem i all verden er det dere får gaver fra som dere må kaste? Gaver kan gis bort, eller byttes, dersom det er noe jeg ikke kan spise eller som ikke passer. Fra folk som bare kjøper noe ræl å gi bare fordi de syns de må gi noe av plikt fordi det er jul. Ingen av de har vært villig til å høre på "nå slutter vi med gaver til voksne"-praten. Tro meg. Jeg har prøvd.
Wilma89 Skrevet 22. desember 2017 #20 Skrevet 22. desember 2017 (endret) Må vell være ærlig og si at jeg har kastet julegaver. Men da har jeg som regel oppbevart det i boden i et par år. Så ender det enten i søpla eller Fretex når jeg tar en gjennomgang og rydder i boden🙈 Jeg hører dog med venner og familie om det er noe de har bruk for før jeg kaster det, men ofte er gaver jeg ønsker å kaste ikke noe andre heller vil ha🙈 Og når man i tillegg har lagt det ut under «gis bort» på Finn uten å få noen henvendelser. Da er det bare å kaste. Endret 22. desember 2017 av Wilma89 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå