Gå til innhold

Hvor mange gaver pleier det å ligger under juletreet?

33 stemmer

1. 1. Hvor mange gaver pleier det å ligger under juletreet?

• Ingen
      1
    • 1-2
      1
    • 2-5
      2
    • 6-15
      4
    • 16-25
      7
    • 25-50
      8
    • 50+
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: ccd95...777

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50

Anonymkode: 636e2...02b

Skrevet

Spørs jo hvor mange gjester man har på julaften. Betraktelig flere gaver om besteforeldre og søsken med kone og barn feirer med oss, enn når det bare er oss to+ evnt et par foreldre

• Liker 1
Skrevet

Antallet avhenger helt av hvor mange som er tilstede. Noen år feiret jeg alene pga avstander og jobb. Andre år har det vært hele familien samlet.

Skrevet

Vanligvis ca 5 (til meg fra gubben, til gubben fra meg, til oss fra mine foreldre, til oss fra min søster og til meg fra sjefen). I år blir vi mange, så jeg regner med mellom 40 og 50 gaver under treet.

Skrevet

50++ de siste årene. 

Vi har tre barn og det er stort sett alltid minst ett sett besteforeldre her og noen av våre barnløse, yngre søsken. 

Vi er en juleglad familie som synes gaver er koselig. Og det er ikke prislappen som teller, det er tanken. Tror noen av de gavene som treffer best i år er en stor eske fazer mints fra taxfree, hjemmestrikka sokker og en spesielt søt julekule som kostet hele 10 kroner, sammen med barnelagde gaver til besteforeldre og foreldre. Gaveåpningen tar timesvis. 

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvem vi feirer med. Hvis vi er bare oss fem ligger det kanskje 40+ og så enda flere hvis vi har julegjester.

Skrevet

Over 50, har tre barn som får sikkert 30 gaver hver. Vi får ikke så mange som dem da :) men vi feirer alltid bare vi, aldri sammen med andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...