Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har alltid hatt problemer med fortennene mine, etter og ha slitt med bulimi i ett par ungdomsår er de ganske skarpe og ruglete og tynne foran. Hva kan man gjøre for å rette opp de.. og hvor mye koster sånt? må vel sette på noe plastikk sikkert. Jeg synes også de er litt misfarget.. hvor mye koster det og bleke de.. ? jeg vil ikke ha de såmye hvitere bare litt penere.
Gjest Daniella_ Skrevet 2. februar 2005 #2 Skrevet 2. februar 2005 Jeg vet ikke dette med det å rette de opp. Men bleking koster 2500kroner for en kjeve (cirka pris). Jeg innbiller meg at de kanskje sliper tennene dine der de er ujevne, for så å lakkere dem. Mener å huske at moren min har gjort noe sånt.
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Du kan sette porselensfasetter på fortennene dine. Det ser 100 % naturlig ut og da kan hvitheten tilpasses de andre tennene dine, uten at du trenger å bleke. Jeg vet ikke hva det koster, men det er nok ganske dyrt. En venninne av meg fikk gjort det med en blå fortann utenlands og jeg mener å huske at hun betalte ca 2000 kr. Tror det er endel dyrere her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå