Gjest gjest Skrevet 7. august 2002 #1 Skrevet 7. august 2002 Nå skal jeg prøve noe nytt igjen.. Skal se om jeg blir kvitt noen kilo v å unngå sukker.. Sukker som er i alt jeg ELSKER.. Men hvordan klarer man det ? Hva er sukkerfritt ? Hvilken middag ordner man seg UTEN karbohydrater ?? Håper noen kommer med tips.. En ting til.. De som slanker seg ved å spise lite, hvordan klarer de å holde ut dagene ? Jeg skjønner ikke det jeg. For hvis jeg går uten å spise en halv dag, er jeg skikkelig svimmel, og får vondt i hodet osv.. Ellers er jeg takknemmlig for tips ang å bli kvitt 10kg så fort som mulig...
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2002 #2 Skrevet 7. august 2002 For det første: du skal la være å sulte deg, det bare forstyrrer forbrennignen din, trikset er å spise små måltider oftere. Ikke kutt ut karbohydrater helt, men spis andre sorter enn sukker! Kroppen trenger både protein, fett og karbohydrater for å fungere optimalt og du må sørge for å få i deg nok av alle grupper hver dag. En god start er å kutte ned på sukker og fett og ellers spise som normalt, gjene litt mer grønnsaker. Sørg også for å holde deg i bevegelse gå og sykle i stedet for å ta bil/kollektivt. Dr. Bb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå