Gå til innhold

Må jeg oppdatere alt på samsungtelefonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en ny tlf i høst og det er stadig vekk nye oppdateringer på vent. Alt fra Hangout, til words greier jeg ikke engang vet hva er. Jeg bruker kun sms, ringe, google, insta, gmail og lagrer ikke en hel haug med bilder og andre ting på tlf.

Må jeg oppdatere alle apper jeg ikke engang bruker men som fulgte med tlf? 

:klo:

Anonymkode: 09899...267

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja bare kjør alt av oppdateringer innimellom. 

Anonymkode: b4e7e...26e

Skrevet

Du *må* ikke. Men noen ganger kommer det oppdateringer som også retter eventuelle sikkerhetsfeil, så om du har appene installert kan du like gjerne holde dem oppdatert. 

Hvis det er noe du aldri bruker kan du avinstallere, eventuelt deaktivere. 

Skrevet

Hva med disk appen? Og cloud? 

Skrevet

Får ikke slettet alt dessverre.

Anonymkode: 3a3c8...340

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en ny tlf i høst og det er stadig vekk nye oppdateringer på vent. Alt fra Hangout, til words greier jeg ikke engang vet hva er. Jeg bruker kun sms, ringe, google, insta, gmail og lagrer ikke en hel haug med bilder og andre ting på tlf.

Må jeg oppdatere alle apper jeg ikke engang bruker men som fulgte med tlf? 

:klo:

Av sikkerhetsmessige årsaker er det anbefalt å alltid ha de nyeste oppdaeringene på både telefonen og apper du har installert på telefonen. Sett den på automatisk oppdatering så trenger du ikke gjøre noe. 

Anonymkode: c7112...484

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av sikkerhetsmessige årsaker er det anbefalt å alltid ha de nyeste oppdaeringene på både telefonen og apper du har installert på telefonen. Sett den på automatisk oppdatering så trenger du ikke gjøre noe. 

Anonymkode: c7112...484

Jeg tør ikke lenger oppdatere. Sist jeg gjorde det ble alt forandret på tlf. Tror alt gikk tilbake til fabrikkinnstillinger eller noe sånt.

Anonymkode: d5c54...c44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...