Gå til innhold

Cosplay

Blir du med på leken?  

1 stemme

1. 1. Blir du med på leken?

• Ja
      13
    • Nei
      2
    • Vet ikke
      4

Fremhevede innlegg

Gjest Annelise
Skrevet

Typen din kommer hjem og gir deg et ekte supergirlkostyme og vil at du skal ha på deg hele stasen og ha sex. Blir du med på leken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selvfølgelig :sjarmor:

:enig_animasjon:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Hva er det? :klø:Har ikke peiling, men det hadde sikkert vært gøy :sjarmor:
Skrevet

Jeg trodde det var først var snakk om et slags forspill, med fokus på kos....

Skrevet

Hva Cosplay er?

Cosplay (cohs'puhleh) noun. the Japanese word for masquerading, generally done at anime and gaming events (including the unique Comic Market events in Japan).

- Non-existing entry in Webster's Dictionary. *laughs*

-----------------------

Well, the best way I can explain it... It's Halloween on a non-Halloween day. You know, like that "Merry Happy Un-Birthday" thing from Disney's Alice in Wonderland? *laughs*

Cosplay was created by the nation that first used the word, that is, Japan (yes, essentially, cosplay is Japanese). The word "cosplay" is derived from the two words "costume" and "play." The Japanese generally shorten long phrases of foreign words often, such as shortening Sailor Moon Musical to Sailor Myu (seh-rah-myoo).

------------------------

So, what do you do when you cosplay? From what I've observed (and noticed), these are basically what you do:

Dressing

You dress up as an anime, manga, novel, movie, or -- to summarize it -- a fictional character. Clothing can be bought, specially ordered, made, or pieced together by yourself. It's like making a Halloween costume, in a sense... Don't be too surprised with the number of "crossplays" you see. *laughs* That be "cross-dressing cosplay." It's more commonly done than costuming on Halloween (and with good results!... sometimes...).

Acting Optional!!!

You act as the fictional character you are dressed up as (also know as role-playing). I find this loosely done, but there are those who take it a little more seriously. *innocent whistling*

Med andre ord: Rollespill!

Gjest Anonymous
Skrevet
"Typen din kommer hjem og gir deg et ekte supergirlkostyme og vil at du skal ha på deg hele stasen og ha sex. Blir du med på leken?"

Spørsmålet her er jo tydelig :)

Skrevet

"Vet ikke"

Ææh... Eg hadde rett og slett følt meg veldig teit og fjollete i superkvinne/ sykepleiar/ batgirl-uniform.

Skrevet

Jeg hadde selvsagt stilt opp med mitt Conan - penisfutteral.... :sjarmor:

Skrevet

hehe.. bra Lois.. :wink:

Er med.. Men hvorfor supergirl? Mer imponert over andre saker jeg.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fordi hun er supersexy :sjarmor:

Overnaturlige evner og sexy kostyme

Skrevet

Tja.. Hvorfor ikke catwomen? Tenker da ikke på HalleBerry-kostymet, men generelt en trang, svart catsuit, overnaturlige evner og en dyrisk personlighet.. :-)

Det liker vi! Og med vi mener jeg meg. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...