AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Del Skrevet 22. desember 2017 Hva er DIN definisjon på det? Digitalt utroskap er for eksempel å ha kontakt med andre på nett i hemmelighet, og gjør alt for å skjule dette for sambo/ektefelle. Sende og evt motta sexy innhold i meldinger, snap, facetime. Feks dickpic. Flere eksempel? Anonymkode: f7ade...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Del Skrevet 22. desember 2017 Trenger ikke være seksualisert innhold heller. Kan være at man er betatt av en man chatter og flørter mye med Anonymkode: 88aad...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Del Skrevet 23. desember 2017 Been there, done that... Anonymkode: c6cc3...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #4 Del Skrevet 23. desember 2017 Jeg har nok veldig høy terskel for digital utroskap, da jeg synes det er ufattelig stor avstand mellom den digitale og den virkelige verden. Om dama holdt på med det ville jeg nok i de fleste tilfeller sett på det som et signal om at ting ikke var som de skal, ikke utroskap. Men det finnes en grense. Kjenner til en dame som på ferie med samboeren tekstet hyppig med en annen mann om hvor kåt hun var på han og poserte for nakenbilder når typen sov eller var i butikken. Da er sviket mot og nedprioriteringen av typen så åpenbar at det er klokkeklar utroskap i mitt hode. Anonymkode: 980e7...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #5 Del Skrevet 23. desember 2017 Jeg vet ikke, jeg sex-chatter ofte med andre menn, hender seg vi utveksler snapper også, men ser ikke på det som utroskap, da mannen min har micro-penis og ikke klarer tilfredsstille meg. Anonymkode: e01b0...8ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Del Skrevet 23. desember 2017 Jeg vurderer å gjøre det. Er i et "ferskt" samboerforhold, på 3 måned, har aldri hatt sex, han vil ikke ta slik på meg en gang fordi kroppen min er ikke bra nok sa han Det andre passer men det der dreper Anonymkode: c7825...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #7 Del Skrevet 23. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vet ikke, jeg sex-chatter ofte med andre menn, hender seg vi utveksler snapper også, men ser ikke på det som utroskap, da mannen min har micro-penis og ikke klarer tilfredsstille meg. Anonymkode: e01b0...8ad Si det til han og sjekk om det ikke er utroskap. Folk som er vanligvis utro innser ikke det de gjør er utroskap 😂 Anonymkode: 4b4a7...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #8 Del Skrevet 23. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vurderer å gjøre det. Er i et "ferskt" samboerforhold, på 3 måned, har aldri hatt sex, han vil ikke ta slik på meg en gang fordi kroppen min er ikke bra nok sa han Det andre passer men det der dreper Anonymkode: c7825...c0e Du burde flytte vekk hvis han ikke engang gidder å ha sex med deg, elsker han deg virkelig da? men flørter du med andre menn bak ryggen hans er du heller ikke bedre... Anonymkode: 4b4a7...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 24. desember 2017 #9 Del Skrevet 24. desember 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer å gjøre det. Er i et "ferskt" samboerforhold, på 3 måned, har aldri hatt sex, han vil ikke ta slik på meg en gang fordi kroppen min er ikke bra nok sa han Det andre passer men det der dreper Anonymkode: c7825...c0e Du er blitt samboer med en person som ikke tenner på deg? Smart move! Lykke til med det. Hvor er selvrespekten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #10 Del Skrevet 24. desember 2017 26 minutter siden, Alterego666 skrev: Du er blitt samboer med en person som ikke tenner på deg? Smart move! Lykke til med det. Hvor er selvrespekten din? Jeg traff ham her inne og alt ellers passer særdeles bra. Bare ikke akkurat den tingen. Jeg fikk ikke teite penisbilder eller annet mas, så tenkte fyren var fin - og det er han. På alle andre måter. Han selv sier han ikke vil ha noen andre, så jeg vet ikke hva som skjer. Anonymkode: c7825...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå