Gå til innhold

Oppfører ikke Giske seg bare som en vanlig normal mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke dette naturlig for alle menn?

Anonymkode: ca5f8...2c7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: ea57a...a2a

• Liker 17
Skrevet

Jeg lurer på hva majoriteten av menn (som ikke er en del av en feministisk kultur som norsk, svensk o.l) , tenker når de ser menn fra feministiske kulturer bli jaktet på, uthengt og dømt for å ha "krenket" kvinner. 

Anonymkode: fb545...f03

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer på hva majoriteten av menn (som ikke er en del av en feministisk kultur som norsk, svensk o.l) , tenker når de ser menn fra feministiske kulturer bli jaktet på, uthengt og dømt for å ha "krenket" kvinner. 

De tenker sikkert " for noen betaer".

Anonymkode: a4446...61d

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil ikke puttes i samme bås som Giske. Hvem av oss som er den normale får andre avgjøre. 

• Liker 14
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det som er naturlig er å ta nei for et nei og gå videre. Ikke å stalke en halvparten så gammel servitør og sende henne meldinger på natta.

Anonymkode: 62ba4...55e

• Liker 17
Skrevet

Nå aner jeg ikke hva Giske har gjort, men det har vært naturlig for menn i maktposisjoner å ta seg til rette.

#metoo-kampanjen forsøker å sette søkelyset på akkurat det.

For min del kan jeg tilgi Giske såpass dritt som jeg selv har erfart, om det er det det er snakk om. Men det vet jeg altså ikke.

• Liker 2
Skrevet

Han burde trekke seg...

Anonymkode: acfac...814

• Liker 8
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Han burde trekke seg...

Hvorfor?

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, T-Rex skrev:

Nå aner jeg ikke hva Giske har gjort, men det har vært naturlig for menn i maktposisjoner å ta seg til rette.

#metoo-kampanjen forsøker å sette søkelyset på akkurat det.

For min del kan jeg tilgi Giske såpass dritt som jeg selv har erfart, om det er det det er snakk om. Men det vet jeg altså ikke.

Men, hvorfor leser du ikke hva saken handler om før du svarer i tråder om den? :klo:

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Rumle said:

Men, hvorfor leser du ikke hva saken handler om før du svarer i tråder om den? :klo:

Jeg har litt tungt for det. Du må nesten gi meg linker.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er naturlig er å ta nei for et nei og gå videre. Ikke å stalke en halvparten så gammel servitør og sende henne meldinger på natta.

Anonymkode: 62ba4...55e

Synest forsåvidt ikke det han har gjort er så forfrerdelig ille, men hvis dette kan bidra til å få dette patetiske narret ut fra norsk topp-politikk så er det absolutt verdt det  !

Anonymkode: a1c57...1b4

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, T-Rex skrev:

Hvorfor?

Den typen oppmerksomhet han har fått, og han har selv beklaget sin oppførsel. Skaden er gjort. Ser bare dumt om han tviholder på posisjonen sin partiet.

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du syns det er greit at gamle griser holder fast unge jenter å kysser på dem?

Anonymkode: ce52d...1ef

• Liker 9
Skrevet

Synest forsåvidt ikke det han har gjort er så forfrerdelig ille, men hvis dette kan bidra til å få dette patetiske narret ut fra norsk topp-politikk så er det absolutt verdt det  !

Anonymkode: a1c57...1b4

– Han kysset og befølte meg mot min vilje, sier Troms-kvinnen til avisenNordlys.

• Liker 7
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er heller ikke fan av de som skriver metoo for småtterier, men jeg antar du ikke hadde satt pris på at en 45+ mann hadde antastet din datter?

• Liker 9
Skrevet

Jeg skal ikke ha på meg at det Giske gjør representerer meg og mitt kjønn, i hvert fall. Ja, det finnes en del drittmenn, men de fleste av oss er nå heldigvis relativt normale og tar et nei for et nei hvis vi først skulle legge an på en kvinne. Det har i hele mitt liv aldri kostet meg en kalori å ikke oppføre meg som det jeg har sett beskrevet at Giske har holdt på med. Det faller meg ikke inn i utgangspunktet.

Nei, dette er ikke naturlig for alle menn. Det er dessverre ikke så rent sjelden at makt går til hodet på folk, særlig menn i slike posisjoner, men det er heldigvis ikke normalen. Og det er ikke noe menn flest hverken tror eller mener at er greit.

Anonymkode: 5d0e1...8c5

• Liker 18
Skrevet

Giske oppfører seg faen ikke normalt, nei! Han er en ekkel, gammel gris og de alle fleste menn kan oppføre seg og tar et nei for et nei. Ingen normale menn fortjener å bli satt i samme bås som han og de andre grisene! 

• Liker 15
Skrevet
21 minutter siden, Salka skrev:

Giske oppfører seg faen ikke normalt, nei! Han er en ekkel, gammel gris og de alle fleste menn kan oppføre seg og tar et nei for et nei. Ingen normale menn fortjener å bli satt i samme bås som han og de andre grisene! 

Er Giske i samme bås som Trump nå?

Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg kjenner i alle fall ikke mange såpass voksne menn som fester vilt og flyr etter ungjenter, men holder muligheten åpen for at det er min familie og omgangskrets som er unormal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...