-Fisken- Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Vi hadde fiskegrateng til middag i dag. Er det bare meg, eller er det mindre fiskegrateng i forma nå enn før? Vi er to personer, har kokte poteter og revne gulrøtter til. én form ble faktisk litt for lite mat. DEt kan jo være det varierer fra type til type også.. Men ble litt sjokka.
Arkana Skrevet 2. februar 2005 #2 Skrevet 2. februar 2005 Nå har ikke jeg spist ferdig fiskegrateng siden jeg var liten. Men vi pleide alltid å ha to stykker til oss fire, da hadde vi ingenting annet ved siden av.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 Jeg lurte også på dette,...men har funnet ut at den som er på 500g holder for meg og sambo. (Den på 450g blir for lite)
Cilla Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Jeg vet ikke hvilken typer dere burker men vi bruker alltid god gammeldags fiskegrateng fra Findus og den holder akkurat til oss to, med poteter og gulrot til. Men synes ikke da at vi har for lite fiskegrateng.
glaciera Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 Hehe, en sånn på 450 gram holder til meg og snuppa på 2 år, og vi har potetstappe og tomatbåter eller kokte gulrøtter til! (Snuppa mi har god matlyst, da....)
-Fisken- Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2005 Det har alltid holdt før.. Men svaret ligger vel i at det var mindre i denne formen enn den vi pleier å spise, prøvde en annen type i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå