lemoncake Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 (endret) Vi har et rundt spisebord som er 130 cm i diameter. Utslått er bordet 130x180. Men alle duker jeg finner er kun 140-145 cm brede. Det blir jo litt i de korteste laget... fant en rund duk på KID som passer på bordet når det ikke er utslått. Noen som har tips om hvilken butikk som kan ha? Evt nettbutikk? Endret 22. desember 2017 av Jolen77
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Dette kan bli vanskelig ... Jeg har lett etter duker til et bord på 120/160x120 i mange år. Jeg anbefaler egentlig å se på alternative borddekkinger, f.eks. med løpere på tvers av bordet i stedet for heldekkende duker. Anonymkode: b6d74...31d
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 I Trondheim er det en duk/gardin/sengetøy/diverse-butikk som ihvertfall tidligere kunne sy duker etter mål. Jeg husker mamma brukte det når hun ville ha duk som passet til spisebordet helt utslått. Det finnes sikkert tilsvarende i andre store byer, og en del små. Ellers kan man prøve å finne noen som er villig til å sy en duk mot betaling. Anonymkode: cfd9a...284
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 15 timer siden, Jolen77 skrev: Vi har et rundt spisebord som er 130 cm i diameter. Utslått er bordet 130x180. Men alle duker jeg finner er kun 140-145 cm brede. Det blir jo litt i de korteste laget... fant en rund duk på KID som passer på bordet når det ikke er utslått. Noen som har tips om hvilken butikk som kan ha? Evt nettbutikk? Forklaringen på dette er enkel, vevemaskiner for tekstiler er ofte ikke bredere enn 150 cm. Skal du ha bredere duker, må du finne noen som lager på spesialmål og dermed har ekstra brede maskiner. Det kan finnes men du vil nok måtte lete. http://www.solbergspinderi.no du kan maile solbergspinderi og spørre om de har spesialmål eller kjenner til hvor du kan henvende deg. Anonymkode: af89c...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå