IdaC Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Trodde ikke det skulle være sååå vanskelig å finne sko jeg liker og klarer å gå i. Etter å ha prøvd det som er her jeg bor, ikke vært fornøyd med det, dro jeg inn til oslo i går og der fant jeg dem! Det begynte å haste også, for jeg må ha sko når de skal tilpasse kjolen min i salongen. Disse kjøpte jeg http://www.shoesforweddings.com/category.a...rom=&itemid=477 Likte godt hvordan dem så ut, men det viktigste var at jeg klarte å gå i dem uten at dem trykte noe sted:)
Gjest MrsL Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Artig. Nesten prikk like de skoene jeg hadde
Catzy Skrevet 2. februar 2005 #7 Skrevet 2. februar 2005 Pene sko! Hvilken butikk? Og hvor mye ga du? Catzy
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 2. februar 2005 #8 Skrevet 2. februar 2005 Pene sko! Hvilken butikk? Og hvor mye ga du? Catzy Det lurer jeg også på!
IdaC Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2005 Jeg kjøpte dem på Grændsens Skotøymagazin, det er på Grensen 12. Dvs i vanlig skobutikk, som selger brudesko. For disse måtte jeg ut med 1400 for, men de har en god del på salg også i samme merket, men de passet ikke foten min, da jeg ikke klarte å gå i dem. De farger også sko i akkurat den tonen du trenger å ha dem i. Jeg har tenkt å farge mine i svart etter bryllupet, så jeg får bruket dem litt til.
IdaC Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2005 Så rart at du ikke får den opp. Prøv å kopiere adressen.
Annie Skrevet 3. februar 2005 #13 Skrevet 3. februar 2005 Flotte sko, men gå mye i dem nå før bryllupet. Synd å la en sånn dag bli ødelagt pga vonde bein. Et tips til dagen om du skulle bli sliten i bena eller at skoene klemmer er å putte beina i kaldt vann med strømpene på, for så å ha dem i skoene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå