LISJ Skrevet 22. desember 2017 #1 Del Skrevet 22. desember 2017 Herregud. Dette er den dyreste body lotion og jeg er så skuffet. 1000kr for 1 liter på kicks. Jeg tenkte at den ligner veldig på sykehusenes sin egen krem og var veldig positiv- MEN ...😑.... 😡 den har så mye mineralolje og parafin i seg at den må jo være skadelig!!! Jeg trodde kiehl sin var apotekervare og uhyre mild og skånsommelig!!! Jeg føler meg LURt. Jeg kunne tenkt meg å gå i demonstrasjonstog den 8 mars og 1 mai under en sminkepådagsordenen parole - så husker jeg på å gå ut å oppleve vårlys dvs dagslys i år også. Dette er ran ved høylys dag og svindel attpåtil. Føler virkelig at jeg kun kan stole på Clarins- men den lukter jo så sterkt at vi ikke kan vite om parafin og mineralolje. Men hun professor orm som skrev her mye før - hun vet nok? Og hun med audrey hepburn bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cezanne Skrevet 22. desember 2017 #2 Del Skrevet 22. desember 2017 Det er ikke skadelig, men det er jo veldig billige ingredienser. Apotek har by the way masse dårlig hudpleie, hvis du vil være sikker på å kjøpe noe bra går du til hudpleier. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. desember 2017 #3 Del Skrevet 22. desember 2017 2 timer siden, LISJ skrev: Herregud. Dette er den dyreste body lotion og jeg er så skuffet. 1000kr for 1 liter på kicks. Jeg tenkte at den ligner veldig på sykehusenes sin egen krem og var veldig positiv- MEN ...😑.... 😡 den har så mye mineralolje og parafin i seg at den må jo være skadelig!!! Jeg trodde kiehl sin var apotekervare og uhyre mild og skånsommelig!!! Jeg føler meg LURt. Jeg kunne tenkt meg å gå i demonstrasjonstog den 8 mars og 1 mai under en sminkepådagsordenen parole - så husker jeg på å gå ut å oppleve vårlys dvs dagslys i år også. Dette er ran ved høylys dag og svindel attpåtil. Føler virkelig at jeg kun kan stole på Clarins- men den lukter jo så sterkt at vi ikke kan vite om parafin og mineralolje. Men hun professor orm som skrev her mye før - hun vet nok? Og hun med audrey hepburn bilde... Både "sykehuskremer" og apotekvarer inneholder mye mineralolje. Apoteket er ikke gode på hudprodukter, men det er har vel de fleste fått med seg. Mineralolje er helt luktfritt.. Produkter med mineralolje/parafin kan godt være skånsomme. DEt er ikke det som er problemer med vaselin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Del Skrevet 22. desember 2017 Lag heller din egen lotion. Cocosiaolje, macademiaolje, xtra virgine olive oil, litt sitron..... Anonymkode: fe71e...bcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LISJ Skrevet 22. desember 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 22. desember 2017 Nei for problemet må jo være at vaselin tetter porer! Og ellers ødelegger huden, istedet for å forbedre den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Del Skrevet 23. desember 2017 23 hours ago, LISJ said: Nei for problemet må jo være at vaselin tetter porer! Og ellers ødelegger huden, istedet for å forbedre den? Vaselin tetter vel egentlig ikke porer, men mange som kan reagere på det uansett (spesielt i ansiktet). Vaselin fungerer som en occlusive som hindrer vanntap i huden, så det kan være veldig bra for huden. Anonymkode: 8d85e...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #7 Del Skrevet 23. desember 2017 Hvorfor sjekket du ikke ingrediensen før du kjøpte det? Du kan også gå på cosdna.com og sjekke hva det innholder og hvilket skala det slår ut på (mild, middels, farlig). Anonymkode: b2f22...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 24. desember 2017 #8 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg personlig mener at mineralolje kan være veldig bra for huden. Som andre før har nevnt er det den beste ingrediensen vi har for å få huden til å holde på fukt, og i seg selv tetter den ikke porer. Men det var definitivt en stiv pris, spesielt om den hovedsakelig består av overnevnte. Jeg lurer vel mer på hva du tenkte den egentlig skulle gjøre for huden som ikke en billigere bodylotion kan gjøre? Farlig er det i alle fall ikke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå