Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Jeg hadde en treretters kun for meg selv i dag: - Grandiosa med ekstra kjøttdeig - Sjokoladeis - Kims chips Etterpå hadde jeg en hyrdestund jeg sent vil komme til å glemme
Gjest GreenSky Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Etterpå hadde jeg en hyrdestund jeg sent vil komme til å glemme Jepp, fordi jeg var der, sant?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 en vanlig dag i det ratterske hjem???? Yepp. Du sier det på en måte som om det skulle være noe galt med dem? :klø:
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Jepp, fordi jeg var der, sant? You were always on my mind, you were always on my miiind
Gjest Valhalla Skrevet 2. februar 2005 #8 Skrevet 2. februar 2005 Jeg setter meg ned for å se noen cæsar episoder og idol på min elskede pc. Potetgull,cola og kims medium salsa dip er kjøpt inn for en hyggelig kveld. Jeg setter på play og dypper en chips ned i salsa dipen. Katastrofe! Det virker som det er noe galt med det røde gullet og kvelden er ødelagt. Har du kims, ingen kos.
Hu i Svingen Skrevet 2. februar 2005 #9 Skrevet 2. februar 2005 Katastrofe! Det virker som det er noe galt med det røde gullet og kvelden er ødelagt. Hva var galt?
Gjest GreenSky Skrevet 2. februar 2005 #10 Skrevet 2. februar 2005 Han hadde KIMS paprika, når han egentlig skulle ha tortilla-chips?
Gjest Valhalla Skrevet 2. februar 2005 #11 Skrevet 2. februar 2005 Nei jeg hadde nacho chips fra La preferida, kanskje det var det som var galt. Men jeg mener det var dipen som ødela den smaksopplevelsen jeg ventet meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå