Gå til innhold

Har Norge kvinnene med dårligst rykte når det gjelder løssluppenhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er svenske jenter verre? Eller tyske? Synes det virker som norske kvinner ofte blir beskyldt for å være billige.

Anonymkode: 95f2e...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utifra mine erfaringer så vil jeg påstå at nordiske og britiske damer er de løseste tøsene ja. Tyske damer er fra min erfaring litt hardere og leggen an på.

Anonymkode: affa6...c8e

• Liker 4
Skrevet

Hvamed finnske kvinner?

Anonymkode: 95f2e...e50

Skrevet

Engelske jenter er ofte kjent for å være de billigste, spesielt da de er på ferie.

Anonymkode: 138d0...abe

• Liker 3
Skrevet

Gleder meg til den kulturen dere fremviser her er utryddet.

Anonymkode: 8ffc3...a24

• Liker 4
Skrevet

Min erfaring er at engelske jenter på ferie er veldig billige. Vet ikke om jeg vil si norske jenter er billige... Selv er jeg litt konservativ da, og vil ikke ha dame som har ligget med noen, men maks 2-3 stykker. De er vanskelig å finne, men jeg liker dem bare bedre, vet ikke hvorfor. Fant ei tysk som bare hadde hatt en før, og vi har det veldig bra!

Anonymkode: 1aefc...e7b

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er at engelske jenter på ferie er veldig billige. Vet ikke om jeg vil si norske jenter er billige... Selv er jeg litt konservativ da, og vil ikke ha dame som har ligget med noen, men maks 2-3 stykker. De er vanskelig å finne, men jeg liker dem bare bedre, vet ikke hvorfor. Fant ei tysk som bare hadde hatt en før, og vi har det veldig bra!

Kunne ikke brydd meg mindre om antallet. Men synes jeg har observert at dette med FF ikke virker sunt for jenter. De blir liksom knyttet til deg gjennom sexen, og derfor tror jeg ikke det er sunt for dem  å ha sex utenfor forhold. Menn har ofte lett for å overse følelsene, mens jentene får sterke følelser.

• Liker 4
Skrevet

Hallo!!!! Tror dere på dette syko babblet selv? Billig!!!!! Hallo!!!! Løs  hva da sluppen!!!! Åja hun kan snakke ja oj farlig!!!! Det betyr løs sluppen egentlig!!! Ja tenk om hun var døvstum hvor mye bedre patriarkatet ville holdt seg!!!

Billig er å aldri spandere drinker være redd for alt mulig inkludert jenter og betyr egentlig gjerrig som fattig på jentespråk som i - han føler seg lite kapabel sosialt og er groteskt sjalu så vi må oppholde oss i sterkt utvannede minimale sosiale kretser ofte skremmende likt gjengmiljøer etc. Eller i det minste med visse typer folk som er aller mest mulig lik og hvor alle er dømt etter normalitetens regler opp og ned i mente. Feks da.

• Liker 5
Skrevet

Svenske, norske og spanske menn er de billigste. Danske jenter er de billigste.

Anonymkode: 980a8...848

• Liker 1
Skrevet

Norske, svenske og britiske jenter er nok kjent for å være billigst ja. Med god grunn.

Anonymkode: ee0dc...f4b

• Liker 2
Skrevet

Norske menn er i alle fall løse mannetøser

Anonymkode: 4a04a...212

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahah tipper hun har pult havle tyskland men det finner jo du aldri ut av siden hun er fra et annet land.

Anonymkode: 980a8...848

• Liker 3
Skrevet

Menn jeg har pratet med i Tyrkia hevder det er svenske og norske turister som er enklest å få til sengs. Men nå har jeg bare pratet med et titalls tyrkere om dette så jeg vet ikke om dette synet er representativt for tyrkere flest

Skrevet

Partygirls er alle billige. Uansett nasjonalitet. Ikke så stor forskjell her. Norske jenter som ikke fester spriker ikke beina for hvem som helst og er nok ganske å få pult. 

Anonymkode: 38988...249

• Liker 2
Gjest C.Tramell
Skrevet

Svenske, danske og britiske kvinner har dårligst rykte, i alle fall når de er på ferie. Norske kommer i ca samme kategori som finske, tyske og islandske. Kvinner fra likestilte land tar naturlig nok mer for seg.

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Høres da ut som du selv har vært til sengs med en del.

Anonymkode: 56bd7...978

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du ligget med, da?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Thyra said:

Hvor mange har du ligget med, da?

Hvorfor er det relevant?

Skrevet

Og god,that shit again.

Vær nå glad for at det finnes damer som vil ha sex siden dere eksperter på å sitte p klage over at damer er for kravstore og det er vanskelig for menn å "få" sex. Dere burde være glad for det.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...