AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Eller er svenske jenter verre? Eller tyske? Synes det virker som norske kvinner ofte blir beskyldt for å være billige. Anonymkode: 95f2e...e50
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Utifra mine erfaringer så vil jeg påstå at nordiske og britiske damer er de løseste tøsene ja. Tyske damer er fra min erfaring litt hardere og leggen an på. Anonymkode: affa6...c8e 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 Hvamed finnske kvinner? Anonymkode: 95f2e...e50
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 Engelske jenter er ofte kjent for å være de billigste, spesielt da de er på ferie. Anonymkode: 138d0...abe 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 Gleder meg til den kulturen dere fremviser her er utryddet. Anonymkode: 8ffc3...a24 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #6 Skrevet 22. desember 2017 Min erfaring er at engelske jenter på ferie er veldig billige. Vet ikke om jeg vil si norske jenter er billige... Selv er jeg litt konservativ da, og vil ikke ha dame som har ligget med noen, men maks 2-3 stykker. De er vanskelig å finne, men jeg liker dem bare bedre, vet ikke hvorfor. Fant ei tysk som bare hadde hatt en før, og vi har det veldig bra! Anonymkode: 1aefc...e7b 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #7 Skrevet 22. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker said: Min erfaring er at engelske jenter på ferie er veldig billige. Vet ikke om jeg vil si norske jenter er billige... Selv er jeg litt konservativ da, og vil ikke ha dame som har ligget med noen, men maks 2-3 stykker. De er vanskelig å finne, men jeg liker dem bare bedre, vet ikke hvorfor. Fant ei tysk som bare hadde hatt en før, og vi har det veldig bra! Anonymkode: 1aefc...e7b Kunne ikke brydd meg mindre om antallet. Men synes jeg har observert at dette med FF ikke virker sunt for jenter. De blir liksom knyttet til deg gjennom sexen, og derfor tror jeg ikke det er sunt for dem å ha sex utenfor forhold. Menn har ofte lett for å overse følelsene, mens jentene får sterke følelser. Anonymkode: 1aefc...e7b 4
LISJ Skrevet 22. desember 2017 #8 Skrevet 22. desember 2017 Hallo!!!! Tror dere på dette syko babblet selv? Billig!!!!! Hallo!!!! Løs hva da sluppen!!!! Åja hun kan snakke ja oj farlig!!!! Det betyr løs sluppen egentlig!!! Ja tenk om hun var døvstum hvor mye bedre patriarkatet ville holdt seg!!! Billig er å aldri spandere drinker være redd for alt mulig inkludert jenter og betyr egentlig gjerrig som fattig på jentespråk som i - han føler seg lite kapabel sosialt og er groteskt sjalu så vi må oppholde oss i sterkt utvannede minimale sosiale kretser ofte skremmende likt gjengmiljøer etc. Eller i det minste med visse typer folk som er aller mest mulig lik og hvor alle er dømt etter normalitetens regler opp og ned i mente. Feks da. 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #9 Skrevet 22. desember 2017 Svenske, norske og spanske menn er de billigste. Danske jenter er de billigste. Anonymkode: 980a8...848 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #10 Skrevet 22. desember 2017 Norske, svenske og britiske jenter er nok kjent for å være billigst ja. Med god grunn. Anonymkode: ee0dc...f4b 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #11 Skrevet 22. desember 2017 Norske menn er i alle fall løse mannetøser Anonymkode: 4a04a...212 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #12 Skrevet 22. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at engelske jenter på ferie er veldig billige. Vet ikke om jeg vil si norske jenter er billige... Selv er jeg litt konservativ da, og vil ikke ha dame som har ligget med noen, men maks 2-3 stykker. De er vanskelig å finne, men jeg liker dem bare bedre, vet ikke hvorfor. Fant ei tysk som bare hadde hatt en før, og vi har det veldig bra! Anonymkode: 1aefc...e7b Hahahah tipper hun har pult havle tyskland men det finner jo du aldri ut av siden hun er fra et annet land. Anonymkode: 980a8...848 3
WubWub Skrevet 22. desember 2017 #13 Skrevet 22. desember 2017 Menn jeg har pratet med i Tyrkia hevder det er svenske og norske turister som er enklest å få til sengs. Men nå har jeg bare pratet med et titalls tyrkere om dette så jeg vet ikke om dette synet er representativt for tyrkere flest
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #14 Skrevet 22. desember 2017 Partygirls er alle billige. Uansett nasjonalitet. Ikke så stor forskjell her. Norske jenter som ikke fester spriker ikke beina for hvem som helst og er nok ganske å få pult. Anonymkode: 38988...249 2
Gjest C.Tramell Skrevet 22. desember 2017 #15 Skrevet 22. desember 2017 Svenske, danske og britiske kvinner har dårligst rykte, i alle fall når de er på ferie. Norske kommer i ca samme kategori som finske, tyske og islandske. Kvinner fra likestilte land tar naturlig nok mer for seg.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #17 Skrevet 22. desember 2017 8 hours ago, AnonymBruker said: Min erfaring er at engelske jenter på ferie er veldig billige. Vet ikke om jeg vil si norske jenter er billige... Selv er jeg litt konservativ da, og vil ikke ha dame som har ligget med noen, men maks 2-3 stykker. De er vanskelig å finne, men jeg liker dem bare bedre, vet ikke hvorfor. Fant ei tysk som bare hadde hatt en før, og vi har det veldig bra! Anonymkode: 1aefc...e7b Høres da ut som du selv har vært til sengs med en del. Anonymkode: 56bd7...978 2
Thyra Skrevet 22. desember 2017 #18 Skrevet 22. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at engelske jenter på ferie er veldig billige. Vet ikke om jeg vil si norske jenter er billige... Selv er jeg litt konservativ da, og vil ikke ha dame som har ligget med noen, men maks 2-3 stykker. De er vanskelig å finne, men jeg liker dem bare bedre, vet ikke hvorfor. Fant ei tysk som bare hadde hatt en før, og vi har det veldig bra! Anonymkode: 1aefc...e7b Hvor mange har du ligget med, da? 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #19 Skrevet 22. desember 2017 3 minutter siden, Thyra said: Hvor mange har du ligget med, da? Hvorfor er det relevant? Anonymkode: 1aefc...e7b
SunnivaOslo Skrevet 22. desember 2017 #20 Skrevet 22. desember 2017 Og god,that shit again. Vær nå glad for at det finnes damer som vil ha sex siden dere eksperter på å sitte p klage over at damer er for kravstore og det er vanskelig for menn å "få" sex. Dere burde være glad for det. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå