Gå til innhold

Pass borte, krise!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen skal til Thailand i morgen. Han fant først ut at passet hans var borte på mandag, samme dag som vi skulle reise videre mot Oslo. Vi prøvde å søke på en politistasjon, hvor systemet var nede slik at vi måtte tilbake dagen etterpå. Dagen etterpå var 3nda systemet nede. Da vi kom til Oslo fikk vi beskjed om å dra til gardemoen for å fikse nødpass. Der var vi i sta hvor vi fikk beskjed om å komme tilbake i morgen (samme dag som avreisedato). 

Ikke nok med det, han har hatt nødpass en gang tidligere, og ikke har han levert det tilbake heller. Passet hans var nytt i 2016, og han har hatt noen urelevate (og ikke alvorlige) problemer med politiet. 

Dessuten så har vi hørt at det kan hende man ikke i det hele tatt kommer seg til Thailand med nødpass. 

Hva syns dere er den mest logiske måten å gå videre med dette på, og hvordan er det størst sjans å få nødpass? 

Anonymkode: df415...91b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper dette er en tapt kamp.

Anonymkode: a16a5...468

• Liker 2
Skrevet

Den mest logiske måter er å gjøre som dere har fått beskjed om av politiet, da det uansett er de som utsteder pass. Noe mer kan dere egentlig ikke gjøre. Men du kan jo be kjæresten din skjerpe seg litt, om dette begynner å bli en vane...

Og, ja....god tur, da. Om dere fikk pass.

Anonymkode: 88677...266

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og typen skal til Thailand i morgen. Han fant først ut at passet hans var borte på mandag, samme dag som vi skulle reise videre mot Oslo. Vi prøvde å søke på en politistasjon, hvor systemet var nede slik at vi måtte tilbake dagen etterpå. Dagen etterpå var 3nda systemet nede. Da vi kom til Oslo fikk vi beskjed om å dra til gardemoen for å fikse nødpass. Der var vi i sta hvor vi fikk beskjed om å komme tilbake i morgen (samme dag som avreisedato). 

Ikke nok med det, han har hatt nødpass en gang tidligere, og ikke har han levert det tilbake heller. Passet hans var nytt i 2016, og han har hatt noen urelevate (og ikke alvorlige) problemer med politiet. 

Dessuten så har vi hørt at det kan hende man ikke i det hele tatt kommer seg til Thailand med nødpass. 

Hva syns dere er den mest logiske måten å gå videre med dette på, og hvordan er det størst sjans å få nødpass? 

Ville møtt opp tidlig på Gardermoen og prøvd der. Ta med bilde. 

Lykke til.

PS: Irrelevant, ikke urelevant.

Skrevet

Hadde ingen problemer med nødpass i Thailand i sommer.. 

Ta med bilde og møt ved politiet på Gardermoen dere :)

Anonymkode: 38b54...508

Skrevet

At han har hatt nødpass en gang tidligere er ikke noe problem. 
Men at han ikke har levert tilbake nødpasset fra forrige gang kan gi trøbbel. 

Anonymkode: b2519...fba

• Liker 2
Skrevet

Godt mulig han ikke får reist, men håper ikke du lar det stoppe deg fra å nyte en deilig ferie. Massevis av kjekke turister der nede 😉

Anonymkode: f79a7...d6a

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i alle dager venter folk med å finne frem passene til rett før de skal reise? Blir aldri klok på det der jeg

Anonymkode: 32e1b...0a9

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager venter folk med å finne frem passene til rett før de skal reise? Blir aldri klok på det der jeg

Anonymkode: 32e1b...0a9

Skjønner ikke jeg heller. Man sjekker vel at passene er i orden før man bestiller ferie?

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å feire jul hjemme, og ikke minst julebukk. 

Anonymkode: 72cf0...9b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...