AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Hei! Usikker på om dette går det klær og mote, men smartklokker er jo på mote? Uansett... Jeg er på jakt etter en smartklokke, jeg har forelska meg i Fossil sin smartklokke, men den er noe dyr Så hva kan dere anbefale som er billig og bra? Helst under 1500kr. Ønsker skritteller, pulsmåler, varsel om sms/anrop og det "vanlige". Ellers ønsker jeg at den ser noe grei ut, ikke sånn klomp Noen forslag? Anonymkode: 78763...26b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #2 Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Usikker på om dette går det klær og mote, men smartklokker er jo på mote? Uansett... Jeg er på jakt etter en smartklokke, jeg har forelska meg i Fossil sin smartklokke, men den er noe dyr Så hva kan dere anbefale som er billig og bra? Helst under 1500kr. Ønsker skritteller, pulsmåler, varsel om sms/anrop og det "vanlige". Ellers ønsker jeg at den ser noe grei ut, ikke sånn klomp Noen forslag? Anonymkode: 78763...26b SMA fra Bjørklund er rimelig. 698kr Anonymkode: b196f...8c8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: SMA fra Bjørklund er rimelig. 698kr Anonymkode: b196f...8c8 Takk! Har du noen erfaringer med den? Altri hørt om SMA før Anonymkode: 78763...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå