Gå til innhold

Hvorfor er flere norske kvinner i lag med menn fra andre kontinenter enn omvendt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er flere norske kvinner i lag med med menn fra andre kontinenter enn omvendt?

Anonymkode: 58f6d...806

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du statistikk som støtter påstande din? Eller skal man snakke subjektivt i denne tråden? 

Jeg har sett mange eldre norske menn med små thaikvinner. Hvorfor er så mange norske menn med små thaikvinner?

Anonymkode: 829a3...27b

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du statistikk som støtter påstande din? Eller skal man snakke subjektivt i denne tråden? 

Jeg har sett mange eldre norske menn med små thaikvinner. Hvorfor er så mange norske menn med små thaikvinner?

Anonymkode: 829a3...27b

Jeg mener at det er flest slike som nevnt blant unge og blant litt eldre, over 35 er det flest norske som er med noen fra andre kontinenter.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er flere norske kvinner i lag med med menn fra andre kontinenter enn omvendt?

Jeg tror ikke det er flere norske kvinner som gifter seg/er sammen med utlendinger enn norske menn. Det er veldig mange norske menn som gifter seg med utenlandske kvinner også. Og hvorfor er du så opptatt av folk som er sammen med/gifter seg med folk fra andre kontinenter? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...