AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Hvorfor er flere norske kvinner i lag med med menn fra andre kontinenter enn omvendt? Anonymkode: 58f6d...806
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #2 Skrevet 21. desember 2017 Har du statistikk som støtter påstande din? Eller skal man snakke subjektivt i denne tråden? Jeg har sett mange eldre norske menn med små thaikvinner. Hvorfor er så mange norske menn med små thaikvinner? Anonymkode: 829a3...27b 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #3 Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du statistikk som støtter påstande din? Eller skal man snakke subjektivt i denne tråden? Jeg har sett mange eldre norske menn med små thaikvinner. Hvorfor er så mange norske menn med små thaikvinner? Anonymkode: 829a3...27b Jeg mener at det er flest slike som nevnt blant unge og blant litt eldre, over 35 er det flest norske som er med noen fra andre kontinenter. Anonymkode: 58f6d...806
Freesia97 Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er flere norske kvinner i lag med med menn fra andre kontinenter enn omvendt? Anonymkode: 58f6d...806 Jeg tror ikke det er flere norske kvinner som gifter seg/er sammen med utlendinger enn norske menn. Det er veldig mange norske menn som gifter seg med utenlandske kvinner også. Og hvorfor er du så opptatt av folk som er sammen med/gifter seg med folk fra andre kontinenter? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå