AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Hei! Jeg fikk nylig beskjed om at det mest sannsynlig ble permittering etter nyttår. Da blir det fra januar- mars. Jeg har ca 150 timer jeg har jobbet overtid i høst, og disse får jeg ikke utbetalt, de må brukes i avspasering. Jeg lurer på om bedriften er pliktig å utbetale disse timene i overtid før jeg går ut i permittering ? Noen som vet noe om rettighetene rundt dette? Anonymkode: 7e56a...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 Ta kontakt med fagforeningen. Anonymkode: 1f1b0...da5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 På 21.12.2017 den 23.08, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg fikk nylig beskjed om at det mest sannsynlig ble permittering etter nyttår. Da blir det fra januar- mars. Jeg har ca 150 timer jeg har jobbet overtid i høst, og disse får jeg ikke utbetalt, de må brukes i avspasering. Jeg lurer på om bedriften er pliktig å utbetale disse timene i overtid før jeg går ut i permittering ? Noen som vet noe om rettighetene rundt dette? Anonymkode: 7e56a...7bc Jupp, fagforening. Alt for mange sluntrer med å melde seg, fordi de fremdeles får rettighetene som foreningene har jobbet for og skaffet. Problemet er da at arbeidsvilkår igjen svekkes etter hvert, da spesielt med tanke på sittende politikere Anonymkode: 0ace8...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå