petterm Skrevet 24. desember 2017 #21 Del Skrevet 24. desember 2017 På 21.12.2017 den 22.10, exictence skrev: Har mottatt flere innbetalinger i dag. Ved siste som skulle betale kom melding frem at min maksimalgrensen for å motta penger var nådd. Jeg kunne taste inn bankkode for å øke grensen og motta. Men hvis jeg ikke gjør det, kommer pengene da inn i morgen? Jeg tenker at da begynner det jo på nytt? Du må trykke på Min profil, deretter på tannhjulet. Der tror jeg du finner et valg som heter beløpsgrense. Når du velger beløpsgrense og logger på med bankid kommer pengene inn med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 24. desember 2017 Forfatter #22 Del Skrevet 24. desember 2017 5 timer siden, petterm skrev: Du må trykke på Min profil, deretter på tannhjulet. Der tror jeg du finner et valg som heter beløpsgrense. Når du velger beløpsgrense og logger på med bankid kommer pengene inn med en gang. Takk Trykket bare bankiden min, så ordnet det seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå