AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Er dame! Har nylig signert på nettdating, er også overvektig og har også lagt ut bilder i helfigur. Forventet derfor kanskje ikke egentlig sånn fantastisk respons, mulig jeg er litt selvbevisst etter å ha lagt på meg mye. Føler meg faktisk ikke så vanvittig flott..Sist jeg var singel var jeg slank. Man kan spørre seg hvorfor i huleste navn jeg legger meg ut på nettdating med dette utgangspunktet, mest nyskjerrig. Men responsen har faktisk vært superbra 🙄 Litt overraskende. Mange som vil møtes i virkeligheten men kjenner at jeg likevel er skikkelig selvbevisst! Mest lyst å bare slette hele greia, gå ned intensivt i vekt og så logge på om 1 år. 😓 Hva er dere overvektige sine erfaring? Eventuelt menn som har vært på date med overvektige.. Anonymkode: fd7d5...521 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #2 Skrevet 21. desember 2017 Hva legger du i overvektig? Anonymkode: 0eb62...357 3
aiba Skrevet 21. desember 2017 #3 Skrevet 21. desember 2017 Jeg skriver at jeg er 88 kg på badoo men responsen er jo enorm men nekter date før jeg er slank igjen 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i overvektig? Anonymkode: 0eb62...357 Jeg er 15-20 kg +.. 175 cm og veier 80 Anonymkode: fd7d5...521
Gjest hmc Skrevet 21. desember 2017 #5 Skrevet 21. desember 2017 Jeg er overvektig og skulle ikke date noen.. Men la meg likevel til på Tinder. Rakk kun å møte en person - vi ble kjærester vi.. Trodde ikke det ville klaffe. Men vipps, ble forelsket gitt.. 3 mnd og like fint nå
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Skrevet 21. desember 2017 Jeg er 164 høy og veier 100 kg. Samme vekt som da jeg møtte min nåværende samboer for nesten 2 år siden via sukker det gjelder å finne en som liker deg som du er, om man så er 2 meter høy, supertrent eller whatever Anonymkode: 9bffe...f45 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #7 Skrevet 21. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 15-20 kg +.. 175 cm og veier 80 Anonymkode: fd7d5...521 Ehh? Jeg er 160 og 87 og ingen prob med respons på dating apper Anonymkode: b5e53...812 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #8 Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehh? Jeg er 160 og 87 og ingen prob med respons på dating apper Anonymkode: b5e53...812 Har du truffet noen på date da? Anonymkode: fd7d5...521
annebanane Skrevet 22. desember 2017 #9 Skrevet 22. desember 2017 Jeg vil si det er "lett" å finne dates på datingapper/-sider sammenlignet med i virkeligheten når en er overvektig som kvinne. Selvsagt er responsen mindre enn for de mange normalvektige pga det er et mindre utvalg menn som liker større kvinner - men det er lettere å finne de over internett enn i det virkelige liv fordi flere tar initiativ over nett. Har så og si bare god erfaring. 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #10 Skrevet 22. desember 2017 1 time siden, Moonwalker skrev: Jeg vil si det er "lett" å finne dates på datingapper/-sider sammenlignet med i virkeligheten når en er overvektig som kvinne. Selvsagt er responsen mindre enn for de mange normalvektige pga det er et mindre utvalg menn som liker større kvinner - men det er lettere å finne de over internett enn i det virkelige liv fordi flere tar initiativ over nett. Har så og si bare god erfaring. Så du har møtt menn i virkeligheten etter å ha opprettet kontakt på datingside? Og det var en OK opplevelse? Anonymkode: fd7d5...521
annebanane Skrevet 22. desember 2017 #11 Skrevet 22. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du har møtt menn i virkeligheten etter å ha opprettet kontakt på datingside? Og det var en OK opplevelse? Anonymkode: fd7d5...521 Ja. Både fra datingsider og apper. Mer enn ok opplevelser. Møtt noen av de hyggeligste folkene fra slike steder - som venner og mer. Enkelte har bare blitt til en gangsmøte. Andre har jeg møtt over lang tid. Uansett hyggelig å bli kjent med nye mennesker.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #12 Skrevet 22. desember 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 164 høy og veier 100 kg. Samme vekt som da jeg møtte min nåværende samboer for nesten 2 år siden via sukker det gjelder å finne en som liker deg som du er, om man så er 2 meter høy, supertrent eller whatever Anonymkode: 9bffe...f45 Shit hvorfor gjør du ikke noe med det? Du er helt ekstremt overvektig med langt over grensa til sykelig fedme, også bare fortsetter du i samme stilen i årevis. Anonymkode: 940c8...19f 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #13 Skrevet 22. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shit hvorfor gjør du ikke noe med det? Du er helt ekstremt overvektig med langt over grensa til sykelig fedme, også bare fortsetter du i samme stilen i årevis. Anonymkode: 940c8...19f Jeg kan gjøre noe med vekta mi, desverre vil personer som deg aldri forandres. Jeg er fullstendig klar over hvordan jeg er, trenger faktisk ikke at en fremmed kommer å er en besserwisser 🖕🏼 Anonymkode: 9bffe...f45 15
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #14 Skrevet 22. desember 2017 Å være "overvektig" kan bety at man også er syk. Ut i fra hva dere "overvektige" selv skriver i denne tråden så ser man symptomer på dårlig selvtillit og generelt dårlig psyke. Om dette er fordi dere er deprimerte pga. vekt, mangel på sosial nærhet etc. kan variere, men det å bli "frisk" evt. gå ned i vekt, har like mye å gjøre med psyken som med fettet dere går med. Å f.eks. date noen mens man er "tynn" og så deretter gå opp i "normalvekt" etterpå kan dermed være et bedrageri mot den dere lurer på nettet. Anonymkode: 9cfd4...bb2 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #15 Skrevet 22. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å være "overvektig" kan bety at man også er syk. Ut i fra hva dere "overvektige" selv skriver i denne tråden så ser man symptomer på dårlig selvtillit og generelt dårlig psyke. Om dette er fordi dere er deprimerte pga. vekt, mangel på sosial nærhet etc. kan variere, men det å bli "frisk" evt. gå ned i vekt, har like mye å gjøre med psyken som med fettet dere går med. Å f.eks. date noen mens man er "tynn" og så deretter gå opp i "normalvekt" etterpå kan dermed være et bedrageri mot den dere lurer på nettet. Anonymkode: 9cfd4...bb2 Anonymkode: d5e11...8e5 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #16 Skrevet 22. desember 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 15-20 kg +.. 175 cm og veier 80 Anonymkode: fd7d5...521 Jeg er 170 og veier 89, og jeg blir ikke sett på som ekstremt overvektig sånn du beskriver deg selv. Alt ettersom hvor vekta di sitter mest så tror jeg at du bare er fin og at det er det menn ser også. På KG så vil de fleste menn ha syltynne jenter, og alt i øvre del av normalt er overvektig for dem, men på dating og i virkeligheten så har jeg ikke opplevd at det bare er de tynne som får seg kjærester. Den ene liker det og den andre liker det, ute i den virkelige verden så er det mange, mange menn som ønsker kjærester som har bra personlighet og får dem til å føle seg bra og det er viktigere enn vekt. Anonymkode: 826e5...06d 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #17 Skrevet 22. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d5e11...8e5 Tabu? Anonymkode: 9cfd4...bb2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #18 Skrevet 22. desember 2017 Litt overvekt gjør meg som regel ikke noe, men jeg skal innrømme at jeg i utgangspunktet ikke er interessert i de med sterk overvekt. For meg handler det litt om livsstilsvalg, og selv om jeg ikke forventer noen fitnessqueen, så er det jo fint om hun holder seg i form og trener noen ganger i uka, spiser noenlunde sunt osv. Det er der jeg er selv, og ønsker noen som kan holde "følge" so to say Anonymkode: 1d518...49a
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #19 Skrevet 22. desember 2017 Driver og dater litt mens jeg går ned i vekt. Ca 164 og 74 kg. Har ikke manglet interesse fra menn i det hele tatt. Synes heller det blir litt for mye av det gode til tider for i virkeligheten er jeg ganske sjenert og litt unnvikende til menn. Anonymkode: 491f5...f28
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #20 Skrevet 22. desember 2017 Så lenge du tilbyr rumpa så pleier det å gå greit ! Lykke til! 🙂 Anonymkode: bcddc...7e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå