*Heidi* Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få et ostesmørbrød til å bli litt spennende? Orker ikke lage noe stort i kveld men er litt lei ostesmørbrød bare..
-Fisken- Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 Du kan ha i forskjellige typer kjøtt (kjøttdeig, skinke, salami, kyllingfilet, bacon osv), fetaost, kremost, oliven, pesto, stekt champinjong osv osv. Bruk fantasien!
Naken Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Min favoritt: Ta en brødskive,- (helst middelhavsrød eller olivia), smør den med pepperost. (helst fra ferskvaredisk), legg på rikelig med cheddar og litt mozerella. Krydre med grovkvernet pepper, (grillkrydder), og hot chillipulver. Legg på et par fete tomatskiver og strø med fersk basillikum. Putt i ovnen og gled deg. Det er nammenam det!
Cilla Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Hun i God morgen Norge lagde dette i dag: Baconsnurrer Smør brødskiver med baconost og legg to og to skiver sammen, de smurte sidene mot hverandre. Rull skivene sammen og snurr baconskiver rundt. Legg i et ildfast fat og stek på øverste rille i varm stekeovn 225 ºC til baconet er sprøtt, 12-15 min. Server med en grønn salat Det så godt ut. Men hun rullet bare en skive sammen, ikke to
LilleMy Skrevet 4. februar 2005 #6 Skrevet 4. februar 2005 Vi gjør det enkelt og greit med Caj P's hvitløks grill/steke olje smurt på brødskiven, deretter salami, ferske tomater og Jarlsberg ost med oregano på toppen. Jeg synes det blir veldig godt - og intet ostesmørbrød her i huset UTEN Caj P!
liv Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 jeg lager vanligvis relativt enkle ostesmørbrød jeg.. ost, skinke, tomat og piffikrydder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå