Gå til innhold

Tips for å få inn litt penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger litt tips til hvordan jeg kan få inn litt penger nå i jula, kanskje noen har noen lure tips?

Det beste hadde jo klart være å finne en jobb hvor jeg kan være julehjelp, men har ikke funnet noe og ser ikke noe som ligger ute. 

Ellers har jeg lagt ut et par ting på finn for salg, men ikke fått noe napp ennå. Heller ingen småjobber i nærområdet jeg kan ta på meg.

Vurderer nesten å stikke innom noen sykehjem eller noe nå i jula og høre om de trenger hjelp, men har jo ikke noe erfaring, så får vel ikke lønnet arbeid med en gang der?

Anonymkode: e3083...7d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bump

Skrevet

Hva selger du?

Anonymkode: 98ed9...aee

• Liker 1
Skrevet

Legg ut ting på kjøp og salg på Facebook. Da blir potensielle kjøpere «tvunget» til å se annonsen :)

Skrevet

Nissetjenester? 

Anonymkode: efa09...7e3

• Liker 1
Skrevet

Småjobber på finn

Skrevet
2 minutter siden, Nåleputa skrev:

Småjobber på finn

Det er for de som har penger tenker jeg da. Å kanskje bli plukket ut for en jobb koster fra 50-90 kroner. Man kommer fort opp i summer man kunne brukt på mat isteden uten å få en eneste jobb. 

Skrevet

Småjobber på finn. Koster 45 kroner for et medlemsskap som gjør at du kan kontakte 3 oppdragsgivere. 90 kroner for ubegrenset kontaktmuligheter (tror jeg). Det ligger oppdrag der om foreksempel servitør på julebord, barnepass på nyttårsaften, masse vaskeoppdrag noen dårlig betalt men andre betalt opp til 500 kr pr gang, kattepass, korrekturlese en semesteroppgave osv! Får man noen sånne jobber så blir det et par tusenlapper på kort tid det. Jeg bruker en som vasker og hun vasker en gang i uka men taimer alle kundene til samme dag sånn at hun vasker f eks fem leiligheter på en dag, og det lever hun for resten av uken (hun får i snitt 500 kr for to timers vask)
Er om å gjøre å kontakte de så fort som mulig etter de har lagt ut oppdrag, og skrive at du kan bidra så får man som regel jobben om man er raskt ute.

Selge ting via Torget på finn er gratis, og også i facebook grupper som nevnt over, men min erfaring er at det aldri er garantert å selge noe ræl man finner hjemme og ikke trenger, da er sjansen stor for at ingen andre trenger det heller.

Anonymkode: 4fdd5...88d

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Trenger litt tips til hvordan jeg kan få inn litt penger nå i jula, kanskje noen har noen lure tips?

Det beste hadde jo klart være å finne en jobb hvor jeg kan være julehjelp, men har ikke funnet noe og ser ikke noe som ligger ute. 

Ellers har jeg lagt ut et par ting på finn for salg, men ikke fått noe napp ennå. Heller ingen småjobber i nærområdet jeg kan ta på meg.

Vurderer nesten å stikke innom noen sykehjem eller noe nå i jula og høre om de trenger hjelp, men har jo ikke noe erfaring, så får vel ikke lønnet arbeid med en gang der?

Du gir for lite info

Anonymkode: 47c8d...d9b

Skrevet

Hør i butikker om de trenger ekstra julehjelp

Anonymkode: f612a...667

Skrevet

Butikker og sykehjem er du nok litt for sent ute til nå, i og med at det krever opplæring og en som er i opplæring er jo ikke en ressurs men krever ressurser (som de gjerne ikke har dersom de er lavt bemannet i jula fra før) 

Anonymkode: 7a4d4...188

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...