T-Rex Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Noen mener å vite at vi alle vil tjene på å koble norges kraftnett nærmere til Europa forøvrig. Jeg ønsker å påpeke at norske brukere av elkraft vil tape på at det norske kraftmakedet samkjøres med det europeiske. Prisene på kraft vil gå opp. Dramatisk.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 På 21.12.2017 den 20.30, T-Rex skrev: Noen mener å vite at vi alle vil tjene på å koble norges kraftnett nærmere til Europa forøvrig. Jeg ønsker å påpeke at norske brukere av elkraft vil tape på at det norske kraftmakedet samkjøres med det europeiske. Prisene på kraft vil gå opp. Dramatisk. Selvfølgelig vil det bli det. Kraften skal selges til kontinent der kraft generelt er dyrere og når vi trenger mer kraft selv igjen om vinteren (og magasinene er tømt fordi kraften ble eksportert) må vi betale i dyre dommer. Naiv den som tror noe annet. Jeg mener at kraft generert av vann og vind burde være statseid akkurat som olje. Det er en naturressurs som skulle komme alle til gode. Anonymkode: 9463e...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå