Gå til innhold

Anner ikke hvortid eggløsning var, hvordan finne ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har som regel alltid 16 dager fra mensen til eggløsning. Problemet mitt nå er at jeg ikke anner, har ikke tempet, tatt el test eller noe. Hadde mensen 12 november( første dag ) fikk 2 blødningsdager ( 1&2 desember ) og har ikke sett snurten til mensen igjen? Dei 2 dagene kan vell ikke vært mensen? Var bare litt rosa/rødt og brukte bare truseinnlegg. Bruker å blø i ca 5 dager og veldig mye. 

Har tatt graviditetstest men negativ. 

Kan eggløsning vært veldig sein? Og derfor ikke mensen er kommet? 

Sitter med litt ømme pupper ( starter for noen dager siden ) tisser ofte ( føler jeg flyr på do hver halvtime) 

har vore uten prevensjon i 3 år, og ikke blitt gravid en eneste gang. Er på venteliste ang prøverør, men hvor er mensen? Begynner å bli sprø kjenner jeg. Hvor lenge kan jeg gå uten mensen før jeg må kontakte lege? 

Noen som har råd/tips eller erfaringer å komme med? 

Takk på forhånd 

Anonymkode: 060d5...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 21.12.2017 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har som regel alltid 16 dager fra mensen til eggløsning. Problemet mitt nå er at jeg ikke anner, har ikke tempet, tatt el test eller noe. Hadde mensen 12 november( første dag ) fikk 2 blødningsdager ( 1&2 desember ) og har ikke sett snurten til mensen igjen? Dei 2 dagene kan vell ikke vært mensen? Var bare litt rosa/rødt og brukte bare truseinnlegg. Bruker å blø i ca 5 dager og veldig mye. 

Har tatt graviditetstest men negativ. 

Kan eggløsning vært veldig sein? Og derfor ikke mensen er kommet? 

Sitter med litt ømme pupper ( starter for noen dager siden ) tisser ofte ( føler jeg flyr på do hver halvtime) 

har vore uten prevensjon i 3 år, og ikke blitt gravid en eneste gang. Er på venteliste ang prøverør, men hvor er mensen? Begynner å bli sprø kjenner jeg. Hvor lenge kan jeg gå uten mensen før jeg må kontakte lege? 

Noen som har råd/tips eller erfaringer å komme med? 

Takk på forhånd 

Anonymkode: 060d5...614

Høres jo litt ut som du er gravid. Tatt en ny test?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...