Gå til innhold

Vits i å opprett BSU...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man er 33 år? Er jo bare mulig å sette inn 25000 dette året og da får man jo skattelette...

Hva sier dere som har peiling?

Planen er å kjøpe bolig på sikt men vet ikke om og når det blir aktuelt. Klarer meg fint uten de 25000.

Anonymkode: 3c19b...fb8

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

når man er 33 år? Er jo bare mulig å sette inn 25000 dette året og da får man jo skattelette...

Hva sier dere som har peiling?

Planen er å kjøpe bolig på sikt men vet ikke om og når det blir aktuelt. Klarer meg fint uten de 25000.

Du får 5000 i skattelette og god rente, alle monner drar eller?

Anonymkode: 1e182...445

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får 5000 i skattelette og god rente, alle monner drar eller?

Anonymkode: 1e182...445

Enig er bare redd jeg ikke får kjøpt meg noe til slutt. MEn jeg raper vel ingenting på det? Må vel bare betale skatt for de?

Skrevet

Da får du vel 5000 kr i skattelette neste år hvis du setter inn 25 000. Jeg vet ikke hva som skjer når du fyller 35, men da stopper i alle fall fordelene. Usikker på om pengene må overføres til annen konto eller om BSU-en får vanlig rente. Du har ingenting å tape på å opprette BSU, så hvorfor ikke

Anonymkode: 5828f...c61

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du vel 5000 kr i skattelette neste år hvis du setter inn 25 000. Jeg vet ikke hva som skjer når du fyller 35, men da stopper i alle fall fordelene. Usikker på om pengene må overføres til annen konto eller om BSU-en får vanlig rente. Du har ingenting å tape på å opprette BSU, så hvorfor ikke

Anonymkode: 5828f...c61

Dette gjelder i alle fall for DNB: BSU Start vil bli omgjort til ordinær sparekonto når du fyller 34 år

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...