Gå til innhold

Hvordan "komme i gang" igjen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er single etter et stygt brudd i fjor sommer. Har vært litt på date, men har ikke funnet noen jeg virkelig ønsket å komme nærmere innpå. Men nå har jeg blitt litt mer oppmerksom på en i min utvidede omgangskrets og han kunne jeg tenke meg å bli mer kjent med.

Hvordan går man best fram da tro? Jeg vet jo ikke om han er interessert i meg, bare aner det litt. Ønsker ikke å flagge dette for alle kjente da det lett blir til slarv, det kan vente til det evt blir noe mer, medhan eller en annen.

Jeg er redd at det etter så mange år med samme person kan være vanskelig å omstille seg til en annen, jeg aner rett og slett ikke hvordan man forholder seg og omgås på den måten med "fremmede". Litt redd for å være for direkte også.

Noen som skjønner hva jeg mener? Gode råd tas mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send en mail til ham! Det pleier jeg å gjøre. Da slipper du også å flagge dette for alle kjente.

Jeg har en gammel kjenning som jeg ønsker å komme i kontakt med igjen. Dessverre har jeg ikke mailadressen hans, bare postadressen. Å sende et kort er litt vanskeligere synes jeg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange år med en person aner du ikke hvordan du skal gå fram for å bli kjent med nye... Jeg tror jeg ville prøvd å via han litt mere oppmerksomhet enn de andre, men utover det vet jeg ikke. Dette kan jeg virkelig ikke.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...