lemoncake Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Vår katt på snart 2 år har fra han var kom til oss som kattunge på 12 uker likt å slikke meg bak øret. Hvis jeg ligger på sofa eller i seng så ligger han seg ved hodet mitt og begynne å slikke. Han maler, og lager en knirkete lyd når han gjør dette samtidig som han presser klør inn og ut mot nakken min. (Må holde hånden min rundt poten slik at det ikke gjør vondt. ) Ser ut som han virkelig koser seg og nærmest slever litt og. Er jo litt vittig og sjarmerende. Kun meg han gjør dette på, ikke min samboer. Jeg tenker at det er pus sin måte å vise at han er glad i meg på. Det er jeg som gir han oftest mat og kos osv. Eller hva tror dere? 1
lemoncake Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2017 (endret) Gjør han?! Aww, det var det jeg håpet! Endret 21. desember 2017 av Jolen77 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 Katten til tanta mi elsket å sutte på øreflippen til folk 😂 det var hans måte å gi kos på 💙 Anonymkode: ecf02...e25 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå