Gå til innhold

Hvordan har du det nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen? Har du fått en forkjølelse eller influensa? Oppkastsjau går nå, har du klart å unngå det? 

Det er snart jul, gleder du deg eller gruer du deg? 

Har du det generelt bra eller er noe leit? 

Anonymkode: 168dc...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg begynner å bli syk... føler meg ikke bra.  Barna skal være med faren sin i julen, og jeg gruer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk som en fisk. 

Mange bekymringer som vanlig. Jula er best når den er overstått. 

Anonymkode: 463a5...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke spesielt godt nå. Går inn i avslutningen på året med visshet om at det jeg trodde jeg hadde klart å bygge opp egentlig var tynt som papir og er tilbake et sted jeg ikke ønsker å være.

Anonymkode: baba9...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Greit det. Jeg feirer ikke jul dessverre. Er på ferie i et varmt land, helt alene, trives fint her, men er snart tilbake til Norge da, mye jobbing og studier venter får se. Men ellers føler meg veldig frisk, var syk i 3 dager, men langt bedre nå. Håper du har det fint, bra at du spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GoldenLioness

Jeg må si at akkurat nå har jeg det veldig bra :)

Sitter med nylakkerte tånegler og massasje pute mens jeg ser på film. Ungen sover søtt og vi er alle friske og raske.

I morgen reiser vi til familien for å feire jul og det skal bare være oss og de nærmeste så det blir deilig og avslappet jul med god mat, godt selskap og masse avslapning :) 

Endret av GoldenLioness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i barnehage og har i år fått alt :( Nå ligger jeg strak ut med vondt over alt. Så det ble hjemme dag i går :( Har fri i dag og skulle handle og så ta huset, men har vært mer i sengen en oppe. Fått tatt litt på badet, og når tørketrommelen er ferdig finner jeg sengen igjen. Mannen og minstemann skal ta stuen og kjøkkenet i morgen tidlig. Har nå tatt hostedempende og drikke varm sitronte, og håper jeg får en god natt søvn. Men tror jeg havner på sofaen og begynner å rydde i natt. 

Kvir meg litt til julaften. Svigers og svoger kommer. Har ikke snakket til svigerfar på over et år. Så sa jeg til mannen at han kunne få svoger til å lage dessert, men nå har han kjøpt inn is. Jeg orker ikke stå og lage dessert og. Hadde jeg vært i form, ja men ikke nå. Så da blir det hjemmelaget jordbærsaus til. Må kjøpe det i morgen. 

Ønsker alle en riktig god jul. 

Anonymkode: dc5b0...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grått 4 ganger på en dag har strukket opp min ødelagte sene i skulderen - ikke gjort noe husarbeid-  ikke klart å spise opp middagen min - føles som oktober 1987 - og måtte tvinge i meg kvelds - og jeg er 10 mnd uti avrusning men det er bare jævlig hver eneste dag rett og slett. 

Anonymkode: 571f4...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke noe særlig ... hele julestyret har end med at jeg har gjort absolutt alt, mens resten av familien bare sitter på rævva og gjør ingen verdens ting. Jeg orker ikke mer. Blir ikke pyntet tre, mat, rent uten at noen andre gjør det. Har i tillegg veldig lavt blodtrykk og svimler bare jeg snur meg. Takk til familien min ... jeg er ikke i julestemning. 

Anonymkode: 0ba7f...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg og på gråten hele tiden. Ellers så sover jeg. Han jeg holdt på med viste seg å ha samboer og barn. Jeg føler meg så naiv og ekkel. Og samtidig har jeg litt hjerte sorg og er sjalu at han har en familie å feire jul med. Jeg skulle ønske det var meg. Men vil jo selvfølgelig ikke ha en fyr som er utro. 

Ellers håper jeg julen går fort og hverdagen kan begynne igjen.

Anonymkode: 74567...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber omtrent hele jula. Er rart å ikke feire med familien sånn på ordentlig, pappa har kreft og søsteren min er psykisk syk. Føler jeg holder hele familien oppe, og føler meg både sterkere og svakere enn noen sinne. Mamma er for sliten til å rydde til jul, så jeg lager den meste av maten og rydder og pynter. Føles urettferdig at jeg har så mye ansvar når jeg er 18 år. Elsker jo familien min, men lurer noen ganger på hvordan det ville vært hvis jeg hadde blitt født inn i en annen familie.

Anonymkode: 14d94...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det fint men kjeder meg litt, har juleperm fra psykiatrisk avdeling et par dager. Gleder meg til å dra tilbake til uka, var mer som skjedde der. Full timeplan fra 9 om morgenen til 9 om kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det ikke noe særlig ... hele julestyret har end med at jeg har gjort absolutt alt, mens resten av familien bare sitter på rævva og gjør ingen verdens ting. Jeg orker ikke mer. Blir ikke pyntet tre, mat, rent uten at noen andre gjør det. Har i tillegg veldig lavt blodtrykk og svimler bare jeg snur meg. Takk til familien min ... jeg er ikke i julestemning. 

Anonymkode: 0ba7f...b94

Herregud. I slike tilfeller skulle du hatt lov til å ta i bruk våpen til selvforsvar synes jeg og tvinge din familie til å rydde og hjelpe til. Aller Helst leid inn millitære og tvunget alle til å bidra over 15 år. Herregud. Jeg hadde så klikket i vinkel. Tror jeg hadde kræsjet bilen i en grøft stukket av med alle visa kort og dratt på fylla i et eller anna større by. Og ikke kommet hjem igjen før til

sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber omtrent hele jula. Er rart å ikke feire med familien sånn på ordentlig, pappa har kreft og søsteren min er psykisk syk. Føler jeg holder hele familien oppe, og føler meg både sterkere og svakere enn noen sinne. Mamma er for sliten til å rydde til jul, så jeg lager den meste av maten og rydder og pynter. Føles urettferdig at jeg har så mye ansvar når jeg er 18 år. Elsker jo familien min, men lurer noen ganger på hvordan det ville vært hvis jeg hadde blitt født inn i en annen familie.

Anonymkode: 14d94...a72

Herregud. Holdt på å si bestikk noen Sykepleiere til å gi moren din amfetamin i låret og få fart på sakene eventult ekstra piff i kaffen. Hallo. Lær hun power nap!!!!! Det hjelper!!!’

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lei meg fordi jeg tror jeg er smittet med forkjølelse, og det betyr at jeg må feire jul alene. Hadde gledet meg så veldig til å feire med familien, det er årets høydepunkt for meg, men gamle svake farmor tåler lite. Jeg kan ikke utsette ham for smitte, tror dette er en kraftig utgave av forkjølelse siden jeg veldig sjelden blir forkjølet, og så den "i aksjon" hos smittekilden. Verst for barna som må feire uten mamma, men synes jammen meg veldig synd på meg selv akkurat nå. Blir helt alene i flere dager, og et år til neste sjanse. Og farmor er så gammel at jeg aldri kan vite om det blir et år til for hennes del.

Jeg er så glad i julen og familiesamværet, elsker å være en del av en større familie i to-tre dager den ene gangen i året. Uff, ser veldig mørkt på dette.... Jeg vet at andre har det mye verre enn meg, men det hjelper visst ikke akkurat nå... Gruer meg til å fortelle det til barna, og det vil jo legge en demper på alle andres jul også...

Anonymkode: b4f64...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig lei meg fordi jeg tror jeg er smittet med forkjølelse, og det betyr at jeg må feire jul alene. Hadde gledet meg så veldig til å feire med familien, det er årets høydepunkt for meg, men gamle svake farmor tåler lite. Jeg kan ikke utsette ham for smitte, tror dette er en kraftig utgave av forkjølelse siden jeg veldig sjelden blir forkjølet, og så den "i aksjon" hos smittekilden. Verst for barna som må feire uten mamma, men synes jammen meg veldig synd på meg selv akkurat nå. Blir helt alene i flere dager, og et år til neste sjanse. Og farmor er så gammel at jeg aldri kan vite om det blir et år til for hennes del.

Jeg er så glad i julen og familiesamværet, elsker å være en del av en større familie i to-tre dager den ene gangen i året. Uff, ser veldig mørkt på dette.... Jeg vet at andre har det mye verre enn meg, men det hjelper visst ikke akkurat nå... Gruer meg til å fortelle det til barna, og det vil jo legge en demper på alle andres jul også...

Anonymkode: b4f64...666

Hva med å prøvd å snu denne tankegangen om at det vil bli en mørk jul for alle. Hvorfor skal det bli det? Er det virkelig nødvendig å ødelegge for andre fordi du selv har det kjipt? Prøv heller å se om du kan delta som frivillig på en julefeiring for andre, besøke noen du også vet sitter alene i julen selv om du kanskje ikke har så mye kontakt til vanlig. Synes du skal skjerpe deg og slutte å synes synd i deg selv. Du har venner- ta vare på dem! 

Anonymkode: 9861e...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...