AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Hva ville du ha gjort? Jeg greier ikke å bestemme meg, vet at det er skattefordel med IPS men det er regler for å få pengene ut når jeg blir pensjonist. Ønsker heller å spare i eget fond til meg selv og bestemme når og hva jeg skal gjøre med pengene. Men lønner det seg? Anonymkode: 97be4...ce2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #2 Skrevet 21. desember 2017 Ja takk begge deler. Fordelingen er opp til deg og avhengig av hvor stort beløp det er snakk om. Anonymkode: d9937...179
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #3 Skrevet 21. desember 2017 Spar i bolig. Slår alle andre investeringer. Selv har jeg tre boliger. En jeg bor i og to til pensjonen. Anonymkode: 2ee58...06c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spar i bolig. Slår alle andre investeringer. Selv har jeg tre boliger. En jeg bor i og to til pensjonen. Anonymkode: 2ee58...06c Skal du bo i de to andre når du blir pensjonist? Tror du boliginvestering, med vedlikehold, fra dagens boligpriser, vil gi bedre avkastning enn fond eller IPS? Anonymkode: c9020...1aa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå