AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Uff, jeg tabbet meg nettopp skikkelig ut For tiden er jeg i en intervjuprosess til et stort firma. Jeg har vært på to intervjurunder som jeg tror har gått ganske bra- men fikk i dag e-post om at det, pga juleferie, dessverre vil gå litt tid før det blir tatt noen avgjørelse i saken (vet at de fikk veldig mange søknader og har hatt mange inne til intervju.) Min nåværende arbeidsplass er kunde av dette stedet hvor jeg har søkt jobb- og dette visste jeg også da jeg søkte. I dag hadde tydeligvis en av de som intervjuet meg vært på et møte på min arbeidsplass, for da jeg kom ut av heisen, kom plutselig en av intervjuerne ut av døren fra min avdeling. Jeg var midt i en samtale med en kollega, og registrerte ikke at det var intervjueren først- før jeg så at han holdt opp døren inn til avdelingen min for meg, og smilte og nikket til meg. Da jeg var på vei inn døra gjenkjente jeg ham, og smilte og sa hei til ham også, så gikk han til heisen. Uff, jeg føler meg så dum nå, er så redd for at dette har ødelagt alle mine muligheter til å få jobben Hadde jeg ikke vært midt i samtalen med kollegaen min, hadde jeg garantert vært mer oppmerksom og gjenkjent ham med en gang... Slitsomt nok at jeg må gå helt til etter juleferien før jeg får noen avklaring på hva som skjer videre i ansettelsesprosessen- og nå må jeg i tillegg gå med usikkerheten om hvorvidt dette kan ha ødelagt en hel masse for meg... Anonymkode: 4d639...dec
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #2 Skrevet 21. desember 2017 På hvilken måte er dette en tabbe? Du sto jo opptatt i en samtale. Anonymkode: a867f...aaa 10
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #3 Skrevet 21. desember 2017 Hvor er tabben? Anonymkode: acfcf...924 5
Tibbie Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 Jeg tror ikke at dette vil ødelegge for deg, TS Det er vanlig å ikke kjenne noen igjen med en gang, og det kan jo hende at intervjueren ikke fikk det med seg i like stor grad som du gjorde. Dessuten tviler jeg på at denne personen sitter alene med å ta denne avgjørelsen?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #5 Skrevet 21. desember 2017 Nei, han er nok ikke alene om å ta avgjørelsen, men han kan jo fortelle om episoden til de andre som er involvert i ansettelsesprosessen- og de kan også være enig i at det var litt merkelig. Det som også er litt kjipt, er at jeg fant ut nå i ettertid, at det han hadde vært i møte om, er et prosjekt som jeg også godt kunne ha vært involvert i- og som jeg mest sannsynlig vil bli involvert i på et senere tidspunkt. Jeg har fortalt under intervjuene at jeg jobber med denne typen ting på min nåværende arbeidsplass- altså kan det tenkes han syntes det var litt merkelig at jeg ikke var med på møtet.. han tenker vel kanskje at jeg lyver/overdriver min kompetanse og mine nåværende oppgaver TS Anonymkode: 4d639...dec
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Skrevet 21. desember 2017 Hva var merkelig? JEG SKJØNNER INGENTING! *river meg i håret* Anonymkode: 9505d...409 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #7 Skrevet 21. desember 2017 Jeg tror du overtenker hele situasjonen jeg! Tror nok ikke at noe av dette påvirker avgjørelsen deres, så bare prøv å stress ned og ikke la det ødelegge jula ☺️ Anonymkode: d4149...3e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå