AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Spoiler Inspirert av tråder om SoMe/PC/mobiler osv Hvis du sto å pratet med en venninne/kamerat: Hadde du løpt bort å skjult deg hvis kjæresten din dukket opp eller kunne bevitne samtalen? Hvis dere hadde en svært privat samtale så hadde jeg forstått at samtaleemnet forandret seg hvis en annen hadde dukket opp. MEN. Har man ALLTID hemmelige samtaler? Er virkelig alle samtalene dine private? Kan du ikke ta telefonen å snakke med mora di foran noen andre? Anonymkode: 2ba0d...e1a
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 Se skjult innhold i HI, så forstår dere hva ts mener. Anonymkode: f625f...c89 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #5 Skrevet 21. desember 2017 Greia er jo at med SoMe når en melding dukker opp så blir er man kanskje midt i en privat chat og det å vise frem melding typ "SE HER!" til den som fysisk står der blir litt fjernt. Anonymkode: a206d...5e8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Skrevet 21. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Inspirert av tråder om SoMe/PC/mobiler osv Hvis du sto å pratet med en venninne/kamerat: Hadde du løpt bort å skjult deg hvis kjæresten din dukket opp eller kunne bevitne samtalen? Nei det hadde jeg virkelig ikke gjort, hadde blitt glad og introdusert den jeg snakket med for kjæresten min og kjæresten min for han eller hun. Hvis noen løper bort å skjuler seg for kjæresten når man står å prater med noen andre så er det veldig veldig suspekt og mistenkelig, da ville jeg tenkt at den personen var utro med den han eller hun stod å pratet med og ikke ville bli avslørt av kjæresten. Hvis dere hadde en svært privat samtale så hadde jeg forstått at samtaleemnet forandret seg hvis en annen hadde dukket opp. MEN. Har man ALLTID hemmelige samtaler? Nei har hemmelige samtaler ganske sjeldent, og alltid face to face ikke over sosiale media. Er virkelig alle samtalene dine private? Nei, kjæresten min kan få se alle samtalene mine på sosiale media, men om jeg for eksempel møter en venninde som har slått opp med kjæresten sin eller forteller noe personlig så forteller jeg ikke akuratt kjæresten min om det. Kan du ikke ta telefonen å snakke med mora di foran noen andre? Jo, med mindre jeg er ute å drikker for da bruker hun det mot meg i lang tid etterpå at jeg var dum og festet. Hvis dette spørsmålet kommer av at kjæresten din ikke vil ta telefonen når du og han er sammen, og sier at det er moren hans som ringer, så ville jeg ikke trodd på han, da ville jeg tenkt at det var en annen dame han hadde lagret som "mamma" på telefonen, med mindre moren hans var skikkelig kjeftete og plagsom sånn som min mor. Anonymkode: 2ba0d...e1a Svar i fet skrift etter hvert av spørsmålene dine Anonymkode: 65cb9...acf 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #7 Skrevet 22. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Svar i fet skrift etter hvert av spørsmålene dine Anonymkode: 65cb9...acf Svarene til Anonym over her kunne faktisk ordrett vært mine egne svar. Har ingen hemligheter for kjæresten, med mindre det er av respekt for den andre parten. Anonymkode: bae4f...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå