AvaAdore Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Hei folkens!! Hvor langt er dere kommet i planleggingen? Vi skal gifte oss 30 juli. jeg har gjestelisten klar og liggende paa dataen klar til utprinting og ja/nei avkryssing. omslagene til invitasjonene er klare, trenger bare det endelige klokkeslettet foer de kan printes ut og nagles sammen.. Lokale er booket maten er saa godt som ordnet (takk mamma) papirer som skal signeres er lastet ned fra internett forlovere er forlengst valgt.. Hvor langt er dere andre kommet? JEg trenger noen aa sammenligne meg med for aa see hvordan jeg ligger ann :oops:
Annie78 Skrevet 2. februar 2005 #2 Skrevet 2. februar 2005 Vi skal gifte oss 16. juli. Har laget invitasjoner som jeg sender ut når jeg får kjøpt det båndet jeg vil ha...og fått det på...og bestemt meg for om de to eldste søskenbarna mine skal få komme til kaffen... Jeg har bestilt kirke, fotograf, kjole, frisør og klær til min kjære for lenge siden. Lokaler er klart; og det inkluderer maten, drikke, servering m.m. Overnattingsmuligheter for tilreisende er klart. Har ikke lastet ned noen papirer eller hentet dem. De skal jo ikke sendes inn før 4 mnd før bryllupet... Forlovere er valgt, budsjettet er klart. Toastmaster er og i boks. Papir o.l. til sanghefter /kirkeprogram er ok. Hmmm. Tror det er alt så langt... Er det noe jeg mangler, toro du?
lene Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 Hei Vi gifter oss 13.08. Og har endel ting klart.. Kjolen henger hos svigers - og har gjort det en god stund.. er blitt altfor stor i mellomtia... Lokaler er bestilt, samt kokk og mat er bestemt. Byfogden som skal vie oss har bekreftet datoen. Og stedet er i boks (hagen til svigers) Fotografne er ordnet og blomsterbutikken "reservert". bestemt oss for invitasjoner og skrevet gjesteliste. Tror egentlig jeg fikk med meg det meste vi har ordnet - må få bestilt frisør og sminkør snart, samt at han må få kommet seg inn på brudesalongen for å finne dress... Ringene må snart bestemmes og brudepikekjoler finnes. Så må vi bestemme musikk og innslag unedr vielsen... Sikkert mye igjen å gjøre.. Mange kort å lage - masse kos igjen!!!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Du må begynne å tenke på kjolen veldig snart! Ellers vil kjolevalget begrense seg veldig for deg. Husker ikke om du skrev noe om at du har bestilt fotograf, men om du ikke har gjort det så haster det også. Ellers høres det ut som du ligger veldig godt an. Du har god tid på deg enda. Det høres mye ut å gjøre, men mange ting tar ikke så lang tid å fikse. Min svigerinne planla bryllupet sitt på 3 mnd. og det var et stort og flott bryllup! Gikk kjempefint det også!!! Jeg skal gifte meg 13/8. - Kirke er ordnet - Lokaler er ordnet (inkluderer servering, festoppdekking, ryddig osv) - Forlovere og toastmaster er ok - Kjolen er bestilt - Frisør er bestilt - Invitasjoner er bestemt utseende på, nødvendige ting er kjøpt inn for å lage dem, men de er ikke laget enda. - Gjestelisten er nesten klar - Fotograf er bestilt - Overnatting for oss er ok - Overnatting for tilreisende er holdt av. - Nødvendige offentlige papirer er innehentet. Ellers er jeg ganske halveis med mange forskellige småting. Mye er sett på, mye er vurdert og mange avgjørelser ligger rett rundt hjørnet. Lykke til!
Blueberry Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 Jeg skal gifte meg 13.august og har følgende gjøremål klare: - kirke bestilt - prest ok - pynting i kirke ok - lokaler bestilt - catering med serveringsfolk bestilt (i alle fall reservert) - bordpynt kjøpt - blomster bestemt - bordoppstilling bestemt (ikke plassering altså... ) - gjesteliste omtrent klar - innbydelser bestemt utseende på og noe materiale kjøpt inn - bordkort bestemt og begynt å lage - hjemmeside begynt på http://home.lyse.net/lothes - overnatting til noe familie ordnet, reservert til andre gjester (vi har ca 50 overnattingsgjester! Hjelp!) - kjolen skal bestemmes innen 1 uke (funnet en... ) - solistinnslag i kirka ok - noen sanger til festen ok - fotograf ok - toastmaster ok - frisør bestemt men ikke bestilt - ringene er ok (bruker forlovelsesringene) - drikke er bestemt - forlovere er valgt jøss...første gang jeg tenker over det...det er jo egentlig en del... :-) Det er så lenge igjen, og jeg har bare holdt på i to og en halv måned enda! Alt er jo bare kos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå