høst Skrevet 7. august 2002 #1 Skrevet 7. august 2002 Ser at du hadde skrevet et eventyr til mannen din. Dette syntes jeg hørtes så flott og orginalt ut at jeg fikk lyst til å gjøre det jeg også. Nå er min kreativitet ganske dårlig, men jeg skal nok få det til. Det jeg lurte på var om det er noen mulighet for at du kan sende meg ditt, så jeg kunnet sett hvordan du hadde lagt opp dette?
Løven Skrevet 7. august 2002 #2 Skrevet 7. august 2002 Henger meg på her jeg også... Høres koselig ut med eventyr og dessuten blir det sikkert nok vanlige taler. Fint hvis du har lyst til å dele eventyret med meg også!!!
Vekt74 Skrevet 7. august 2002 #3 Skrevet 7. august 2002 Hei! Henger meg på med samme ønske... Klem fra Vekten
Atilla Skrevet 8. august 2002 #4 Skrevet 8. august 2002 Hvis jeg får sende eventyret som personlig melding er det greit, men uansett er det vanskelig å kopiere det da det er såpass personlig. Replikkene er ting som "de som er med" har sagt og gjort i virkeligheten, og handlingen er basert på vår oppvekst og våre liv før vi traff hverandre. Kunne sikkert skrevet for dere, men da burde jeg vel fått en del informasjon først. Og så er det litt avhengig av hvordan de "involverte" er (utadvente, selvsikre, sjenert, stille/rolig, sjarmerende, osv).
høst Skrevet 8. august 2002 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2002 Ja send det som PM. Jeg regnet med at det var veldig personlig, men var bare spent på hvilket oppsett du hadde. Det kunne vært artig å se, men du velger selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå