Gå til innhold

Atilla - se her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at du hadde skrevet et eventyr til mannen din. Dette syntes jeg hørtes så flott og orginalt ut at jeg fikk lyst til å gjøre det jeg også. Nå er min kreativitet ganske dårlig, men jeg skal nok få det til. Det jeg lurte på var om det er noen mulighet for at du kan sende meg ditt, så jeg kunnet sett hvordan du hadde lagt opp dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på her jeg også... Høres koselig ut med eventyr og dessuten blir det sikkert nok vanlige taler. Fint hvis du har lyst til å dele eventyret med meg også!!!

Skrevet

Hei!

Henger meg på med samme ønske...

Klem fra Vekten :briller:

Skrevet

Hvis jeg får sende eventyret som personlig melding er det greit, men uansett er det vanskelig å kopiere det da det er såpass personlig. Replikkene er ting som "de som er med" har sagt og gjort i virkeligheten, og handlingen er basert på vår oppvekst og våre liv før vi traff hverandre.

Kunne sikkert skrevet for dere, men da burde jeg vel fått en del informasjon først. Og så er det litt avhengig av hvordan de "involverte" er (utadvente, selvsikre, sjenert, stille/rolig, sjarmerende, osv).

Skrevet

Ja send det som PM. Jeg regnet med at det var veldig personlig, men var bare spent på hvilket oppsett du hadde. Det kunne vært artig å se, men du velger selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...