Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du reagert hvis du fikk denne i julegave? :P

B5357FF6-41A0-4141-BEF4-27ABC41061D6.thumb.jpeg.c6810b038663b97d536eb49af0a252db.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde takket - med et veldig stivt smil (og gått tur til nærmeste Fretex-container første juledag).

• Liker 3
Skrevet

Blitt veldig fornøyd

Anonymkode: 14d51...58c

• Liker 3
Skrevet

Kult- hadde hatt min egen julegriser til neste desember. Litt humor er lov å ha!:)

• Liker 2
Skrevet

Julegenser!!!! :fnise:

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Bruttonasjonalp skrev:

Kult- hadde hatt min egen julegriser til neste desember. Litt humor er lov å ha!:)

Lurer på hvor mange som ville kjent igjen referansen :fnise:

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde tatt det som en spøk

Skrevet
1 minutt siden, Calandria skrev:

Hadde tatt det som en spøk

Jeg ville brukt og gått med den ute :biggrin:

Skrevet

Haha, jeg hadde ledd høyt å tatt den på! Jeg har selv kjøpt en t-skjorte med likt motiv til sønnen min på 20 år (som fleip) men så er takhøyden for sånt høyt hjemme hos oss. De siste årene har vi alle kjøpt/fått skikkelig stygge julegensere/jule-tskjorter/julekjoler. 

Anonymkode: 447cc...b19

Skrevet

Tenkt at den er fin å ha til neste jul (syntes selv ikke så mye om å få jule-relaterte ting til jul da disse gjerne settes frem eller brukes i tiden fram til jul, og evt. i noen få dager etter jul. Får jeg julepynt til jul så rekker jeg jo knapt å sette det frem før jeg må ta det ned igjen. Så denne genseren hadde jeg satt mer pris på å få 1. desember)

Anonymkode: 064e2...bc4

Skrevet (endret)
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkt at den er fin å ha til neste jul (syntes selv ikke så mye om å få jule-relaterte ting til jul da disse gjerne settes frem eller brukes i tiden fram til jul, og evt. i noen få dager etter jul. Får jeg julepynt til jul så rekker jeg jo knapt å sette det frem før jeg må ta det ned igjen. Så denne genseren hadde jeg satt mer pris på å få 1. desember)

Anonymkode: 064e2...bc4

Har selv kjøpt denne til lillesøster etter hennes ønske :P

C659D596-4110-4671-A292-BCB6AD2F2FC9.thumb.jpeg.a91d20adacb043e9823b714f8c2f3cf0.jpeg

Håper inderlig at de fleste som legger merke til den vet om Prison Break :fnise:

Endret av Winza
Skrevet

Hadde fått meg en god latter og tatt den på med en gang :fnise:

Skrevet
10 timer siden, Winza skrev:

Hvordan ville du reagert hvis du fikk denne i julegave? :P

B5357FF6-41A0-4141-BEF4-27ABC41061D6.thumb.jpeg.c6810b038663b97d536eb49af0a252db.jpeg

Freetex

Anonymkode: 1c6bc...e82

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde fått meg en god latter, og hatt den på meg i romjulen. ;)

• Liker 1
Skrevet

Den hadde jeg digget!

Anonymkode: 19500...bc1

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ledd og kledd den på meg første juledag. 

• Liker 1
Skrevet

Hahaha! Jeg har ønsket meg akkurat den genseren til jul i år (dog i svart, ikke rød), så jeg hadde blitt kjempeglad! :D 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes den er fæl, selv om jeg tar referansen. En kompis kjøpte slik til seg og dama, han lurte på om jeg ville ha en men jeg takket pent nei kan du si :P

Jeg elsker det meste med jul, men akkurat julegenser har jeg ikke fått sansen for. Har ingen problemer med t-skjorter med referanser til film eller serie ellers, har ganske mange av de selv. 

Anonymkode: 8f3e8...454

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Freetex

Anonymkode: 1c6bc...e82

Da er det en heldig person som får den genseren :)

Skrevet

Jeg hadde lett brukt den 😂😂😂 men det er nok fordi jeg veit hvor setningen er fra, kan høre stemmen i hodet mens jeg leser 😂

Anonymkode: 78de1...d55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...