Gå til innhold

Kan jeg pakke inn julegave jeg fikk i fjor å gi til noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en julegave i fjor som jeg ikke ble spesielt begeistret for.

Er det veldig dårlig gjort å pakke den inn, og gi den til noen andre?

Jeg kommer jo aldri til å bruke dette selv. Har ligget oppå et skap og samlet støv. Ellers går det vel bare i søpla...
Kan jo håpe at noen andre kan få bruk for dette.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at det er helt greit. :nisse:

Anonymkode: 6a3d1...fd7

• Liker 6
Skrevet

Så lenge den ikke er brukt eller bærer preg av å være brukt så ser jeg ingen problemer med det.

Skrevet

Hvis det er noe fint så er det vel greit. Selv om ikke du syns noe om det så kanskje en annen kan ha glede av det. Tror du vedkommende du skal gi det til vil like det da?

• Liker 2
Skrevet

Tenker at det kommer litt an på hva det er, og om du oppriktig tror at personen du gir det til vil sette pris på det. Bare ikke gi det til noen som feirer jul sammen med de du fikk det av :P

Anonymkode: 12eac...99f

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, male32 skrev:

Jeg fikk en julegave i fjor som jeg ikke ble spesielt begeistret for.

Er det veldig dårlig gjort å pakke den inn, og gi den til noen andre?

Jeg kommer jo aldri til å bruke dette selv. Har ligget oppå et skap og samlet støv. Ellers går det vel bare i søpla...
Kan jo håpe at noen andre kan få bruk for dette.

Så lenge det er helt ubrukt og godt som nytt så går det jo an. Jeg personlig syns det blir litt feil men det gååår an. Men om du tenker at mottaker vil bruke det å bli glad for det er det jo bedre å gi det enn å kaste det, MEN. Om du tenker dette er noe ræl som du bare vil bli kvitt og du tenker at det vil samle støv i mottakerens skap istedet, da syns jeg det er dårlug gjort. Er jo tanken bak gaven som tells mest

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å gjøre det.

Anonymkode: 3b559...085

Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger :fnise:

Anonymkode: f0bc9...2dd

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det er helt, i ubrutt forsegling og.... ikke for gammelt. 

Er det ting som et gavesett fra parfymeriet, så kan et år på toppen av et skap ha gjort endel skade på parfyme og hudkrem. Dusjsåpe har nok klart seg, samme med oljer. 

Anonymkode: b6419...6a7

Skrevet

Det er greit, dersom du ikke tror giver og mottaker vil snakke sammen eller være sammen på julaften. Da kan du bli sende litt dum ut. 

Videre synes jeg bare man skal gi gaver man faktisk tror mottakeren blir glad for. Hvis du oppriktig tror at vedkommende vil like den tingen du selv ikke synes noe om, så er det greit. Men synes jeg det er kjipt å bruke julaften for å bare rydde i skapet, for å si det sånn. 

Anonymkode: 8cde8...304

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ja, hvorfor ikke, har selv gjort det et par ganger.

Skrevet

Om det bare er for å bli kvitt søppel? Ikke greit. Om det er noe du VET mottakeren blir glad for, greit. 

Anonymkode: 4fd30...62b

• Liker 1
Skrevet

Heller det enn at det blir kastet.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det ikke er sjokolade, er det greit.

Anonymkode: 28ac7...941

Skrevet

Gjorde det samme i fjor, endret litt på den, kastet det som var utgått og fylte på med nytt (sjokolade) :) Ble godt tatt i mot 

Gjest chisandra
Skrevet

Det kan du gjøre - det er både miljøvennlig og fornuftig.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det er helt, i ubrutt forsegling og.... ikke for gammelt. 

Er det ting som et gavesett fra parfymeriet, så kan et år på toppen av et skap ha gjort endel skade på parfyme og hudkrem. Dusjsåpe har nok klart seg, samme med oljer. 

Anonymkode: b6419...6a7

Dette.

Pluss at det er noe som passer for ny mottaker :) Har gjort det samme selv. Fikk et kaffeservice engang som krasjet totalt med min stil, i tillegg til at jeg hadde altfor mye fra før. Så ble en venninne plutselig singel og manglet omtrent alt. Hun ble kjempeglad da hun fikk dette i bursdagspresang :) Nå kjente ikke giver og min venninne hverandre så det var ingen fare for å bli "avslørt".

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...