AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Har du en eller to hunder eller tre +++++ ? Er det pga. hundene du feks. har to hunder eller pga. deg selv? At da den første hunden hadde en kompis å leke med og at eieren blir glad på hundene sine vegne at de har hverandre? Hva er fordeler for eieren å ha? En,to eller tre +++++? Kan hundene krangle om oppmerksomheten fra eieren da? At de blir mere gira fordi begge vil? Blir hundene mere urolige inne om de er flere? Hva med bjeffing når hunden eller hundene er alene? Best med en eller to eller tre++++? Hvor mange hunder foretrekker du å ha om du er enslig? Eller hvor mange hunder foretrekker du å ha med en å bo sammen med? Om dere da har hver sin? Eller om ungene har en som de trener med ekstra som er litt sin men selvfølgelig har foreldrene hovedansvaret. Hva tror du hunden eller hundene dine foretrekker? Bo alene som hund eller en kompis eller to +++? Hva foretrekker du? Bor du i en stor enebolig er vell forskjellig på om du bor i en liten leilighet? Har du liten hund er vell forskjellig på å ha store hunder? Fortell alt om hundene dine her. Vil gjerne høre mest mulig med det å ha en eller to eller tre ++? Anonymkode: 98cb3...b9a
loppekasse Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 Har 2 store hunder fra omplassering. De går veldig fint sammen. Bor i leilighet. Kommer nok til å ha 2 eller flere hunder fra nå av, siden jeg er så utrolig fornøyd med de to jeg har, hvordan de fungerer sammen og jeg liker veldig godt å ha flere hunder rundt meg. Om det er noe fordel for eier å ha en, to eller tre hunder kommer helt an på hva eier forventer og ønsker. Også angående bjeffing, dersom du har en hund som bjeffer kan det fort skje at den andre blir med på moroa, eller kanskje ikke. Det kommer helt an på individet. 1
Gjest Melis123 Skrevet 23. desember 2017 #4 Skrevet 23. desember 2017 Pleier å ha to, men har siste året hatt bare en. Litt deilig på en måte, men planlegger valp til våren, både for min egen del og fordi jeg syns det er hyggelig å ha to som kan holde hverandre med selskap😊
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Er det flere som vil fortelle? Anonymkode: 98cb3...b9a
Byjenta! Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 Vi ha en hund, og skal hente en til på nyåret, for det første så vil vi gjerne ha to, syntes det er super koselig med hunder, gir så mye glede, og i tillegg så setter nok hunden vår veldig pris på selskap fra en annen en Så gleder oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå