Gå til innhold

Forvirret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i et av og på forhold i 3 år nå. Nå er det av, han føler mye for meg, men tydeligvis ikke tilstrekkelig til å virkelig satse. Jeg har fått nok og har vel bestemt meg for å bryte kontakten helt. Skal ikke tilbake til noe liksomforhold, fortjener mer.

I våre av perioder har jeg snakket litt med en bekjent. Vi var mye sammen tidligere, men vi begge var da i forhold og alle var tilstede. 

Nå tar han mye kontakt. Gir uttrykk for at han liker å snakke med meg om alt mulig. Blir tydelig glad når vi tilfeldig treffes og har ved et par anledninger foreslått å treffes.

Jeg er usikker på hva jeg vil/ ikke vil med denne relasjonen. Noen ganger får jeg litt sommerfugler i magen. Ved en anledning tenkte jeg det hadde vært godt om han holdt rundt meg. Andre ganger tenker jeg at selv om han er alt jeg kunne ønske meg i en mann, kjenner jeg ikke tilstrekkelig kjemi. Når han flørter får jeg litt vondt inni meg, ikke velbehag. Tenker dette samtidig kan ha noe med følelsene og kjemien jeg hadde med av og på mannen å gjøre. Kanskje jeg sammenligner og forventer lik Kjemi fra han? Er kjemi alltid kjemi? Eller kan den føles ulik fra forhold til forhold? Er litt redd jeg kanskje egentlig venter på at min av og på mann skal bestemme seg for å satse likevel.

Anonymkode: 9338b...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...