Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Som en matinteressert person så følger jeg med på matprogrammer på tv, leser blader osv. Noe jeg har registrert i det siste er at fler og fler kokker lager skumsaus, noe jeg syns er utrolig ekkelt. Det ser ut som foruresnsning... Noen som har spist skum? Parmesanskum, sitronskum, basilikumskum... Selv navnet er ekkelt.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har spist det og det er godt! (Synes egentlig ikke det høres ekkelt ut heller...)
Arkana Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Jeg synes ikke det er noe ekkelt ved det. Personlig foretrekker jeg vanlige tykke sauser, men skumsauser er godt det også.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 Ofte godt på smak, men syns ikke tekstur og smak stemmer helt. Teksturmessig får jeg dessertassosiasjoner, smaksmessig tenker jeg på kraft,dresseing eller suppe. Kokkene lager skummet ved å tilsette kullsyre fra sifong. Det er vel et forsøk på å kombinere uventede smaker og teksturer (skal jo noe til å finne opp nytt krutt på området...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå