AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 .. burde ikke den som blir hetset få vite brukernavnet på vedkommende som hetser en av moderator? Ville ikke det hindret noe av hetsingen på kg? Anonymkode: 8d7ed...b37
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 42 minutter siden, AnonymBruker said: .. burde ikke den som blir hetset få vite brukernavnet på vedkommende som hetser en av moderator? Ville ikke det hindret noe av hetsingen på kg? Anonymkode: 8d7ed...b37 Hvordan ville det det? Anonymkode: fc163...722 1
Gjest Eltele Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville det det? Anonymkode: fc163...722 For da kan den som opplever det sette brukeren på ignorere.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #5 Skrevet 21. desember 2017 5 timer siden, Eltele skrev: For da kan den som opplever det sette brukeren på ignorere. Men hvis brukeren skriver som AB, så hjelper det ikke å ignorere brukeren. Hvis AB fortsetter å hetse og blir moderert så blir hen utestengt. Anonymkode: 5946b...fc5 1
Gjest padawan Skrevet 21. desember 2017 #7 Skrevet 21. desember 2017 Jeg skjønner meg ikke på den som tar inn over seg mye av det svipet som kommer fra AP. Det er jo bare feiginger som ikke tør stå for det de skriver som bruker den funksjonen.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #8 Skrevet 21. desember 2017 Nei, og om du ikke trives med ordningen så kan du bruke et forum uten AB-funksjon. Anonymkode: 4bf46...077
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #9 Skrevet 21. desember 2017 20 timer siden, Eltele skrev: For da kan den som opplever det sette brukeren på ignorere. Nettopp det jeg tenkte på. 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvis brukeren skriver som AB, så hjelper det ikke å ignorere brukeren. Hvis AB fortsetter å hetse og blir moderert så blir hen utestengt. Anonymkode: 5946b...fc5 Derfor jeg vil at mod skal kunne fortelle hvem det er og når alle vet at den som blir hetset får vite hvem du er så har det en effekt. Dessuten tar det ofte evigheter å få utestengt anonyme som hetser på en slik måte at noen mod ikke skjønner at det er hetsing og ikke sletter hetsen og snskker til den anonyme til tross for alle som rapporterer den. Anonymkode: 8d7ed...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå